Havayolu Taşımacılığı Maliyet Dağılımı Semineri

Yorumlar

5
(1)

Havayolu Taşımacılığı Maliyet Dağılımı Semineri

₺499,00

Havayolu taşımacılığı maliyet dağılımı, havayolu işletmelerinin harcadıkları maliyetlerin farklı alanlara nasıl dağıldığını açıklar.

Transkriptli sertifikalar, iş başvurularında daha fazla ön plana çıkmanızı sağlar.

Öne Çıkanlar

  • Eğitime Anında Başla
  • Kamu ve Özel Sektörde Geçerli
  • Bilgisayar, Telefon ve Tabletten Erişim

Havayolu Taşımacılığı Maliyet Dağılımı

Havayolu taşımacılığı maliyet dağılımı, havayolu işletmelerinin faaliyetlerini sürdürmek için harcadıkları maliyetlerin farklı alanlara nasıl dağıldığını açıklar. Bu maliyetler genellikle üç ana kategori altında toplanır: operasyonel maliyetler, personel maliyetleri ve altyapı maliyetleri. Operasyonel maliyetler, yakıt, uçuş operasyonları, bakım ve onarım gibi doğrudan işletme faaliyetlerine ilişkin giderleri içerir. Personel maliyetleri, pilotlar, kabin ekibi, yer hizmetleri personeli ve yönetim personeli gibi çalışanların maaşları ve yan haklarını kapsar.

Altyapı maliyetleri ise havalimanı işletmeciliği, terminal hizmetleri, uçak kiralama maliyetleri ve teknoloji altyapısı gibi genel işletme giderlerini içerir. Havayolu şirketleri, bu maliyetlerin etkin bir şekilde yönetilmesi ve optimize edilmesi için sürekli olarak stratejiler geliştirirler. 

Eğitim İçeriği

  • Kod Paylaşımı
  • Franchising
  • Yolcu Hakları
  • Slot Tahsisi
  • Yer Hizmetleri
  • Havaalanlarının Özelleştirilmesi
  • Hava Kargo ve Charter Taşımacılığı
  • İkili Hava Ulaştırma Anlaşmaları (Bilaterals)
  • Çok Taraflı Hava Ulaştırma Anlaşmaları (Multilaterals)
  • Pazara Erişim (Market Access)
  • Pazara Giriş (Market Entry)
  • Kapasite
  • Uçuş Operasyon Giderleri
  • Bakım ve Kontrol Giderleri
  • Amortisman Giderleri
  • Dolaylı Faaliyet Giderleri
  • İstasyon ve Yer Ücretleri Giderleri
  • Yolcu Hizmetleri Giderleri
  • Faaliyet Dışı Giderler
  • Biletleme,Satış ve Tutundurma Giderleri
  • Finansal Piyasalar

Örnek Sertifika


Örneği verilen belgede ''Örnek'' olarak bildirilen eğitim başlığı programlara göre değişiklik göstermektedir.
Eğitim Sonunda; İstanbul Gedik Üniversitesi Sürekli Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi Onaylı ve Rektör İmzalı SEMİNER SERTİFİKASI Sahibi Olacaksınız. Alttaki format ÖRNEKTİR. (Sertifikanız e-Devlet üzerinden gönderilecektir.) Fiziki kargo istemeniz durumunda ek ödeme yapmanız gerekmektedir.

Fiziki kargo tercihi yapan, kargo gönderimi sağlanan ve buna rağmen teslim almayan ve sertifikası merkezimize dönen adayların yeniden kargo gönderimi yapılması için 500 ₺ ek ödeme yapması gerekmektedir. Size gönderilen kargoları lütfen teslim alınız. Teslim alınmaması ve yeniden kargolanması için ek ödeme yapılmaması durumunda adayın belgesi 1 ay (30 gün) içerisinde imha edilecektir.

Türkçe ve İngilizce Sertifika Örneği;

Program Detayları

  • Seminer programları kısa süreli temel eğitimlerdir.
  • Kayıt olduktan hemen sonra izlemeye başlayabilirsiniz.
  • Seminer Sertifikası, seminer bittikten sonra e-Devlet sistemine 48 saat içerisinde eklenecektir.
  • Seminer sonunda herhangi bir sınav, ödev veya bitirme testi yoktur.
  • Ödeme sonrasında tarafınıza gelen SMS ile birlikte sisteme giriş yapabilirsiniz.
  • Kayıt olduğunuz semineri bitirmek için 7 gün süreniz bulunmaktadır. (Daha erken bitirebilirsiniz)
  • Sertifikalar e-Devlet sistemi üzerinden; imzalı, belge numaralı, barkodlu ve belge numaralı olarak tarafınıza iletilecektir. (Dileyen katılımcılarımız bu sertifikaların çıktısını kendileri alabilirler.) 
  • e-Devlet üzerinden tarafınıza gönderilen Seminer Sertifikalarınızı Cv'nize ekleyerek kullanabilirsiniz.

Kazanımlar

Eğitim sonunda elde edeceğiniz kişisel ve mesleki gelişim sertifikanız/sertifikalarınız ile iş hayatında kendinizi bir adım öne taşıyabilirsiniz. Bu tür eğitimler destekleyici faaliyetler sınıfında bulunmaktadır. Gelişiminize katkıda bulunarak almaya hak kazandığınız sertifikanız/sertifikalarınızı CV'nize ekleyerek kullanabilirsiniz. 

Eğitime Kimler Katılabilir?

Seminer programları kişisel ve mesleki gelişimine katkıda bulunmayı amaçlayan herkes için uygun olup eğitim hayatını sürdüren öğrenciler de seminer programlarına katılabilmektedir.

Nasıl Katılırım?

"Eğitime Katıl'' butonuyla kaydınızı tamamlayabilirsiniz. Sistem sizi kayıt işlemleri için yönlendirmektedir. Ödeme işleminizi Banka/Kredi Kartı ile veya Havale/EFT yöntemiyle tamamlayabilirsiniz. Kredi ve Banka Kartı ödeme yaptığınızda kaydınız hemen açılıp giriş bilgilerinin SMS olarak gelecektir. Havele/EFT Ödemelerini ise mesai saatleri içerisinde yapmanız durumunda sisteminiz aynı gün, mesai dışı yapmanız durumunda ise ilk mesai gününde açılıp giriş bilgileriniz SMS olarak size ulaşacaktır.

Başvuru Süreci

  • Katılımcılar Dünyanın her yerinden katılabilir.
  • Eğitim başlangıç ve bitiş tarihi aralığında tüm ders videoları açık olup, eğitimleri istediğiniz gün ve saatte 7/24 izleyebilirsiniz.
  • Ödeme işleminiz kredi kartı veya banka hesabından gerçekleştirebilirsiniz.
  • Ödeme işlemini banka hesabı ile gerçekleştirmeniz durumunda ad, soyad, eğitim adı ile birlilte dekontunuzu 0543 613 12 00 whatsapp hattımıza iletmeniz gerekmektedir.
  • Ödemesi Yapılmayan Başvuru Kabul Edilmeyecektir.
  • Kayıt olan öğrencilere açılan sistemler 2 ay sonra kapatılacaktır.

Banka Hesap Bilgilerimiz

Banka Adı  : AKBANK T.A.Ş.
Şube Adı    : İMES TİCARİ / 00876
Hesap Adı  : İSTANBUL GEDİK ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ İŞLETMESİ
Hesap No   : 0067465
Kod             : 0046
Swift           : AKBKTRIS
IBAN           : TR29 0004 6008 7688 8000 0674 65

(AÇIKLAMA KISMINA LÜTFEN AD SOYAD VE TELEFON NUMARASI BİLGİNİZİ YAZINIZ.)

İletişim

0850 303 27 80
Whatsapp
uzemigunsem@gedik.edu.tr


Yorumlar

0 yoruma göre

Düşüncelerini paylaş

Bu eğitimi kullandıysanız, düşüncelerinizi diğer kişiler ile paylaşın

Yeni Yorum



Son İncelemeler

GEDİKSEM NE YAPIYOR?

Üniversite onaylı ve e-Devlet'te sorgulanabilir sertifikalı eğitimler ile size destek oluyoruz. Resmi ve geçerli sertifikalar ile kariyerinize yön verin!