ISO 10002:2018 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Semineri

Yorumlar

5
(1)

ISO 10002:2018 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Semineri

₺199,00

ISO 10002:2018 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi semineri, kurumların müşteri memnuniyeti yönetim sistemi kurmalarına ve sürdürmelerine yardımcı olan bir seminerdir. Seminer, müşteri memnuniyeti yönetim sürecinin nasıl gerçekleştirileceği ve ISO 10002 standardının gereklilikleri hakkında katılımcılara bilgi verir.

Öne Çıkanlar

  • Eğitime Hemen Başla
  • Ömür Boyu İzleme Garantisi
  • Tüm Cihazlardan 7/24 Erişim

ISO 10002:2018 Müşteri Memnuniyeti Yönetimi Sistemi Semineri

ISO 10002:2018 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi semineri, kurumların müşteri memnuniyeti yönetim sistemi kurmalarına ve sürdürmelerine yardımcı olan bir seminerdir. Seminer, müşteri memnuniyeti yönetim sürecinin nasıl gerçekleştirileceği ve ISO 10002 standardının gereklilikleri hakkında katılımcılara bilgi verir.

Seminerde, ISO 10002:2018 standardının gereklilikleri hakkında detaylı bilgi verilir. Bu standard, müşteri memnuniyeti yönetim sisteminin nasıl kurulacağı, uygulanacağı ve sürekli olarak iyileştirileceği konusunda rehberlik sağlar. Seminer katılımcılarına, ISO 10002 standardına uygun olarak müşteri geri bildirimlerinin nasıl toplanacağı, analiz edileceği ve raporlanacağı konularında bilgiler sunulur.

Seminerde, müşteri memnuniyeti yönetimi için gerekli olan süreçler ve teknikler ele alınır. Katılımcılara, müşteri şikayetlerinin nasıl ele alınacağı, çözüleceği ve tekrarının önlenmesi için hangi önlemlerin alınacağı konusunda bilgi verilir.

Bu seminer, kurumların müşteri memnuniyeti yönetim sistemi oluşturarak müşteri memnuniyetini artırmasını ve rekabet avantajı elde etmesini amaçlar. Ayrıca, müşteri memnuniyeti yönetim sürecinin nasıl yönetileceği ve sürekli iyileştirme yapılacağı konusunda katılımcılara bilgi ve stratejiler sunmayı hedefler.

Kazanımlar

Eğitim sonunda elde edeceğiniz sertifikanız ile mesleki gelişiminize katkıda bulunabilirsiniz. Bu tür eğitimler destekleyici faaliyetler sınıfında bulunmaktadır. Gelişiminize katkıda bulunarak almaya hak kazandığınız sertifikanızı öz geçmişinize ekleyerek kullanabilirsiniz. Belgeniz üniversite onaylı ve e-Devlet'te sorgulanabilir ayrıca Türkiye İlk defa Transkriptle birlikte Edevletten Görüntülenecektir.

ISO kalite yönetim sistemleri sertifikaları, bir organizasyonun kalite yönetim sistemini belirlemek, yapılandırmak, sürdürmek ve iyileştirmek için kullanılır. ISO kalite yönetim sistemleri sertifikaları, tüm organizasyonlar tarafından kullanılabilir. Ancak özellikle bir organizasyonun ürün ve hizmetlerinin kalitesini ve müşteri memnuniyetini garanti etmek isteyen şirketler tarafından tercih edilir. Bu sertifikalar; üretim, hizmet, ticaret, sağlık, eğitim gibi birçok farklı sektörde kullanılabilir.

ISO kalite yönetim sistemleri sertifikaları, bir organizasyonun çalışanları tarafından uygulanır. Bu nedenle, herhangi bir organizasyonun çalışanları, ISO kalite yönetim sistemleri sertifikalı eğitim programına katılabilirler.

Kalite yönetim sistemleri konusunda çalışan ya da çalışmayı düşünen öğrenciler, mezunlar ve çalışanlar, kalite yönetim standartları hakkında bilgi edinmek isteyenler, işletmelerinde ISO Kalite Yönetimi standartlarını uygulamak ve/veya daha da geliştirmek isteyen yöneticiler, çalışanlar ve kendisini bu alanda geliştirmek isteyen katılımcılar için uygundur.

Eğitime Nasıl Katılabilirim ?

'Eğitime Katıl '' butonuyla kaydınızı tamamlayabilirsiniz. Sistem sizi yönlendirmektedir. Ödeme işleminizi Banka/Kredi Kartı ile veya Havale EFT yöntemiyle tamamlayabilirsiniz. Ödemenizi Kredi Kartı ile yaparsanız sisteminiz otomatik olarak 60-120 saniye içerisinde öğrenci numaranızı oluşturularak SMS olarak giriş bilgilerinizi size iletecektir , EFT / Havale Ödemeleri mesai saatleri içerisinde yaparsanız sisteminiz aynı gün , mesai dışı yaparsanız ilk mesai gününde açılıp giriş bilgileriniz sms olarak size ulaşacaktır. Sistem Aşamalarını Öğrenci Paneliniz üzerinden görüntüleye bilir , ayrıca SMS olarak tüm bilgilendirmeler gelecektir.


Sıklıkla Birlikte Alınanlar

    Dijital PR ve Online İtibar Yönetimi
    Detaylı Bilgi
    Finansal Piyasalar, Gelişmekte Olan Ülke Piyasaları, Finansal Krizler
    Detaylı Bilgi
    Mental Sağlık Farkındalığı ve Stres Yönetimi
    Detaylı Bilgi
    Okul Öncesi Dönemde Drama
    Detaylı Bilgi
    Ergenlerde Dürtüsellik
    Detaylı Bilgi
    Sosyal Psikoloji
    Detaylı Bilgi
    Turizm İşletmelerinde Yeşil Uygulamalar ve Enerji Verimliliği
    Detaylı Bilgi
    Davranış Bağımlılığı Semineri
    Detaylı Bilgi

    Yorumlar

    0 yoruma göre

    Düşüncelerini paylaş

    Bu eğimi kullandıysanız, düşüncelerinizi diğer kişiler ile paylaşın

    Yeni Yorum



    Son İncelemeler