HIZLI İŞLEM

Alacağınız tüm belgeler e-Devlet'te Sorgulanabilir Olacaktır.

MENÜ
Eğitim Sepetim {{sepetim.length}} 0
Sepetiniz (Toplam {{sepetim.length}} Ürün)
{{sepet.urun_adi}}
{{sepet.urun_toplam_fiyati}}.00 TL {{sepet.urun_toplam_piyasa_fiyati}}.00 TL
{{sepet.urun_sayisi}} Adet

Sağlık Kurumlarında İletişim Yöneticisi Sertifikalı Eğitim Programı

Yıldız Puanı
4.37
(63)
Fiyatı
%24 İNDİRİM 440.00 TL 580.00 TL
KALAN 28 Kontenjan
EĞİTİME KATIL

EĞİTİM İÇERİĞİ

5 EĞİTİM 5 SERTİFİKA

  1. MEDİKAL İNGİLİZCE
  2. SAĞLIK KURUMLARINDA İLETİŞİM
  3. HASTA İLETİŞİM YÖNETİMİ
  4. ZOR HASTALAR İLE İLETİŞİM
  5. HEMŞİRELİKTE İLETİŞİM

 

MEDİKAL İNGİLİZCE EĞİTİMİ

Medikal İngilizce eğitimine katılanların, kendi alanlarında yazılmış olan İngilizce kaynakları (tıbbi raporlar, vaka analizleri, makaleler hızlı şekilde okuyup, anlayabilme ve buna paralel olarak da kendilerine ait yayınları üretebilme, ingilizce sunum hazırlayabilme ve sunabilme becerilerini de elde ederler.

Ülkemizde Sağlık Turizmi her geçen gün gelişmektedir. Bu gelişime paralel olarak sağlık alanında görev yapan personelin İngilizce eksikliğinden kaynaklanan iletişim zorlukları görülmüştür. Doktorların yabancı hastalarla iletişim kurarak doğru teşhisi koyması ve tedaviyi yönlendirmesi açısından İngilizce konuşabilmesi zorunluluk haline gelmiştir.

SAĞLIK KURUMLARINDA İLETİŞİM EĞİTİMİ

İletişim konusunu tartışmak için bize bir temel oluşturacağını düşündüğüm iletişim biçimleri hakkında kısaca bilgi vermek istiyorum.Psikodrama Grup Psikoterapisi ve Sosyometri disiplini içinde üç tür iletişim biçimi tanımlamaktayız, bunlar empati, tele ve transferanstır. Bu üç iletişim biçimi kendi içinde farklılıkları barındırmaktadır, ilk ikisi sağlıklı diğeri ise sağlıksız iletişim biçimi olarak değerlendirilmelidir. Empati tek taraflı, tele çift yönlü, transferans ise yine tek yönlü bir iletişim biçimidir. Empati bir rol değiştirme işidir.
 

HASTA İLETİŞİMİ YÖNETİMİ EĞİTİMİ

Sağlık Sektörünün Genel Yapısı
Hasta Politikası ve Hasta Kabul İşlemleri 
Hasta İhtiyaçlarının Analizi
Problem Çözme Teknikleri
Hasta ve Hasta Psikolojisi
Hasta Yakınlarının Memnuniyetinin Sağlanması
Hasta İle İletişim Süreci
Acil Durumlarda Hasta İlişkileri Yönetimi
Şikayet Yönetimi
Etik Kurallar
 

ZOR HASTALAR İLE İLETİŞİM EĞİTİMİ

İnsan yaşamın pek çok alanında, özellikle de iş dünyasında karşılaştığımız çok farklı karakterde zor insanlar vardır. Zor insan tanımını tanımak, onlarla iletişim kurma yollarını bulmak ve kullanmak; zor durumlarla nasıl başedeceğimizi öğrenmek bu eğitimin odak noktasını oluşturmaktadır.

 

HEMŞİRELİKTE İLETİŞİM EĞİTİMİ

Bu eğitimin amacı; sağlık kurumunda hemşire olarak çalışan ya da çalışacak olan, hemşirelere ilişkin bilgi, beceri ve tutum kazandırmaktır.

Doğru İletişimin Temel Kuralları
Hasta - Hemşire İlişkileri
Hemşire - Hasta İlişkisi Modelleri
Hasta Ve Sağlık Çalışanı İlişkileri
Hasta Ve Hasta Yakınlarıyla Olan İletişimin Güçlükleri


EĞİTİM SÜRESİ: 44 SAAT

Örnek Sertifika ; 


Örneği verilen belgede ''Örnek'' olarak bildirilen eğitim başlığı programlara göre değişiklik göstermektedir.

Eğitim Sonunda ; İstanbul Gedik Üniversitesi Sürekli Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi Onaylı ve Rektör İmzalı Sertifika Sahibi Olacaksınız. Belgeler Tarafınıza Yurtiçi Kargo ile alıcı ödemeli olarak eğitim süreniz bittikten sonra EN GEÇ 20 iş günü içerisinde kargoya teslim edilecektir.

 

       

Kazanımlar


Eğitim sonunda elde edeceğiniz kişisel ve mesleki gelişim sertifikanız/sertifikalarınız ile iş hayatında kendinizi bir adım öne taşıyabilirsiniz. Bu tür eğitimler destekleyici faaliyetler sınıfında bulunmaktadır. Gelişiminize katkıda bulunarak almaya hak kazandığınız sertifikanız/sertifikalarınızı CV'nize ekleyerek kullanabilirsiniz. Üniversitemiz tarafından verilen sertifikaları kamu ve özel sektörde geçerlidir.

Eğitim Süreci

Tüm işlemler online gerçekleşecektir.
Kendi müsaitliğinize göre sisteme girip eğitim videolarınıza 7/24 erişim sağlayabileceksiniz.
Eğitim sonunda test usulü sınavınız olacaktır.
Sınavlar ortalama 20-40 soru arasında olmaktadır.
Üç defa ücretsiz sınav hakkınız bulunmaktadır.
Geçme notu 50 puandır.
1 ay eğitim süreniz bulunmaktadır.Çoklu katılımlarda eğitim süresi uzamaktadır.

Eğitime Kimler Katılabilir

Sağlık Sektörü Çalışanları (hastaneler, poliklinikler, doktor uygulamaları, diş hekimi ve ortodontist uygulamaları, eczaneler, diyaliz merkezleri, evde sağlık hizmetleri, uzun süreli bakım merkezleri ve yaşlı bakım evleri gibi hastalara doğrudan bakım sağlayan kuruluşlarda çalışan ve çalışmak isteyen kişiler.)
Sağlık bölümlerinden mezun kişiler,
Sağlık bölümlerinde öğrenci konumunda olan kişiler,
ve bu alanla alakalı ilgi duyan herkes başvuru yapabilir.

Nasıl Katılırım?


'Eğitime Katıl'' butonuyla kaydınızı tamamlayabilirsiniz. Sistem sizi kayıt işlemleri için yönlendirmektedir. Ödeme işleminizi Banka/Kredi Kartı ile veya Havale/EFT yöntemiyle tamamlayabilirsiniz. Kredi ve Banka Kartı ödeme yaptığınızda kaydınız hemen açılıp giriş bilgilerinin SMS olarak gelecektir. Havele/EFT Ödemelerini ise mesai saatleri içerisinde yapmanız durumunda sisteminiz aynı gün , mesai dışı yapmanız durumunda ise ilk mesai gününde açılıp giriş bilgileriniz SMS olarak size ulaşacaktır.

 

BAŞVURU SÜRECİ


•Katılımcılar Dünyanın her yerinden katılabilir.
•Eğitim başlangıç ve bitiş tarih aralığında tüm ders videoları açık olup, eğitimleri istediğiniz gün ve saatte 7/24 izleyebilirsiniz.
•Ödeme işleminiz kredi kartı veya banka hesabından gerçekleştirebilirsiniz.
•Ödeme işlemini banka hesabı ile gerçekleştirmeniz durumunda ad, soyad, eğitim adı ile birlilte dekontunuzu 0543 613 12 00 whatsapp hattımıza iletmeniz gerekmektedir.
•Ödemesi Yapılmayan Başvuru Kabul Edilmeyecektir.
Banka Hesap Bilgilerimiz
İSTANBUL GEDİK ÜNİVERSİTESİ
TR53 0003 2000 0000 0038 3885 60
ŞUBE ADI: Türkiye Ekonomi Bankası TEB 37-Pendik E-5
(AÇIKLAMA KISMINA LÜTFEN AD SOYAD VE TELEFON NUMARASI BİLGİNİZİ YAZINIZ.)

İLETİŞİM

•0850 303 27 80
Whatsapp Danışma Hattımız: 0 543 613 12 00
uzemigunsem@gedik.edu.tr

Yorumlar (0)

Henüz yorum yapan veya soru soran kimse yok.