SAĞLIKTA İLETİŞİM YÖNETİCİSİ SERTİFİKA PROGRAMI

220,00 TL
İSTANBUL GEDİK ÜNİVERSİTESİ

SAĞLIKTA İLETİŞİM YÖNETİCİSİ SERTİFİKA PROGRAMI

300,00 TL 220,00 TL (%18 KDV Dahil)

SAĞLIKTA İLETİŞİM YÖNETİCİSİ SERTİFİKA PROGRAMI

MEDİKAL İNGİLİZCE
SAĞLIK KURUMLARINDA İLETİŞİM
HASTA İLETİŞİM YÖNETİMİ
ZOR HASTALAR İLE İLETİŞİM
HEMŞİRELİKTE İLETİŞİM

MEDİKAL İNGİLİZCE EĞİTİMİ

Medikal İngilizce eğitimine katılanların, kendi alanlarında yazılmış olan İngilizce kaynakları (tıbbi raporlar, vaka analizleri, makaleler hızlı şekilde okuyup, anlayabilme ve buna paralel olarak da kendilerine ait yayınları üretebilme, ingilizce sunum hazırlayabilme ve sunabilme becerilerini de elde ederler.

Ülkemizde Sağlık Turizmi her geçen gün gelişmektedir. Bu gelişime paralel olarak sağlık alanında görev yapan personelin İngilizce eksikliğinden kaynaklanan iletişim zorlukları görülmüştür. Doktorların yabancı hastalarla iletişim kurarak doğru teşhisi koyması ve tedaviyi yönlendirmesi açısından İngilizce konuşabilmesi zorunluluk haline gelmiştir.

SAĞLIK KURUMLARINDA İLETİŞİM EĞİTİMİ

İletişim konusunu tartışmak için bize bir temel oluşturacağını düşündüğüm iletişim biçimleri hakkında kısaca bilgi vermek istiyorum.Psikodrama Grup Psikoterapisi ve Sosyometri disiplini içinde üç tür iletişim biçimi tanımlamaktayız, bunlar empati, tele ve transferanstır. Bu üç iletişim biçimi kendi içinde farklılıkları barındırmaktadır, ilk ikisi sağlıklı diğeri ise sağlıksız iletişim biçimi olarak değerlendirilmelidir. Empati tek taraflı, tele çift yönlü, transferans ise yine tek yönlü bir iletişim biçimidir. Empati bir rol değiştirme işidir.
 

HASTA İLETİŞİMİ YÖNETİMİ EĞİTİMİ

Sağlık Sektörünün Genel Yapısı
Hasta Politikası ve Hasta Kabul İşlemleri 
Hasta İhtiyaçlarının Analizi
Problem Çözme Teknikleri
Hasta ve Hasta Psikolojisi
Hasta Yakınlarının Memnuniyetinin Sağlanması
Hasta İle İletişim Süreci
Acil Durumlarda Hasta İlişkileri Yönetimi
Şikayet Yönetimi
Etik Kurallar
 

ZOR HASTALAR İLE İLETİŞİM EĞİTİMİ

İnsan yaşamın pek çok alanında, özellikle de iş dünyasında karşılaştığımız çok farklı karakterde zor insanlar vardır. Zor insan tanımını tanımak, onlarla iletişim kurma yollarını bulmak ve kullanmak; zor durumlarla nasıl başedeceğimizi öğrenmek bu eğitimin odak noktasını oluşturmaktadır.

HEMŞİRELİKTE İLETİŞİM EĞİTİMİ

Bu eğitimin amacı; sağlık kurumunda hemşire olarak çalışan ya da çalışacak olan, hemşirelere ilişkin bilgi, beceri ve tutum kazandırmaktır.

Doğru İletişimin Temel Kuralları
Hasta - Hemşire İlişkileri
Hemşire - Hasta İlişkisi Modelleri
Hasta Ve Sağlık Çalışanı İlişkileri
Hasta Ve Hasta Yakınlarıyla Olan İletişimin Güçlükleri

Eğitim Sonunda İstanbul Gedik Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi Onaylı 5 Adet Sertifika  Sahibi Olacaksınız.

BAŞVURU ŞARTI

Türkiye ve dünyanın her yerinden dileyen herkes eğitime başvurabilir ve sertifika sahibi olabilir.

Kursiyer, sertifikaya hak kazanabilmesi için eğitim sonunda yapılacak sertifika sınavından başarılı olması gerekir. Sertifika sınavı yine internet ortamında uzaktan eğitim sistemi üzerinden yapılır. Sertifika sınavından en az 50 puan alınması gerekir.Kursiyerin, sınav tarihleri aralığında üç defa sınava girme hakkı vardır.  Kursiyerin en yüksek aldığı not geçerli olur. Sertifika sınav dönemi bittikten sonra kursiyerin sertifikası hazırlanır ve başvuru esnasında belirttiği adrese kargo alıcı ödemeli gönderilir.



Taksit Taksit Tutarı Toplam
Tek Çekim 220,00 TL 220,00 TL
Taksit Taksit Tutarı Toplam
Tek Çekim 220,00 TL 220,00 TL
Taksit Taksit Tutarı Toplam
Tek Çekim 220,00 TL 220,00 TL
Taksit Taksit Tutarı Toplam
Tek Çekim 220,00 TL 220,00 TL
Taksit Taksit Tutarı Toplam
Tek Çekim 220,00 TL 220,00 TL

Benzer Ürünler

Sepetim

Sepetim

Resim Ürün Adı Adet Birim Fiyatı