Çeşitli alanlarda uzmanlık kazanabileceğiniz sertifika programlarımızı keşfedin ve kariyerinize yeni bir yön verin.
Farklı konularda bilgi sahibi olabileceğiniz ücretsiz seminerlerimize katılarak kendinizi geliştirin ve yeni perspektifler kazanın.
Aile Danışmanlığı Eğitimi İçin Gerekli Belgeler Nedir?
- Mezuniyet Belgesi Fotokopisi: Bu belge, aile danışmanlığı eğitimine başvuracak kişinin ilgili lisans programından mezun olduğunu kanıtlar.
- İlgili lisans programları sosyal hizmet, psikoloji, sosyoloji, psikolojik danışmanlık ve rehberlik, tıp, hemşirelik ve çocuk gelişimi gibi alanları kapsayabilir.
- Nüfus Cüzdanı Fotokopisi: Kimlik doğrulama amacıyla gerekli olan bir belgedir.
- 2 Adet Vesikalık Fotoğraf: Resmi işlemler için gereklidir.
- Ücretin Peşin Yatırıldığına Dair Banka Dekontu: Eğitim ücretinin ödendiğine dair kanıt olarak sunulmalıdır.
Ayrıca, eğitim süresince belirli bir devam zorunluluğu bulunmakta olup, eğitimin teorik kısmına %70, uygulama kısmına %80 devam edilmesi gerekmektedir. Eğitim sonunda yapılan sınavda başarı gösteren ve belirlenen katılım şartlarını sağlayan katılımcılara, İstanbul Gedik Üniversitesi Onaylı Aile Danışmanlığı Sertifikası verilecektir. Sertifika e-Devlet üzerinden sorgulanabilir ve görüntülenebilirdir.
Türkiye'nin En Geniş Kapsamlı (1000+ saatlik geniş içeriğe sahip) Aile Danışmanlığı Eğitimi Sertifika Programı Hakkında Detaylı İnceleme ve Başvuru İşlemleri İçin Lütfen Buraya Tıklayınız.