HIZLI İŞLEM

Alacağınız tüm belgeler rektör imzalı olarak adresinize gelecek ve e-Devlet'te sorgulanabilir olacaktır.

MENÜ
Eğitim Sepetim {{sepetim.length}} 0
Sepetiniz (Toplam {{sepetim.length}} Ürün)
{{sepet.urun_adi}}
{{sepet.urun_toplam_fiyati}} ₺ {{sepet.urun_toplam_piyasa_fiyati}} ₺
{{sepet.urun_sayisi}} Adet

Aile Danışmanlığı Merkezi Nasıl Açılır?

Aile Danışmanlığı Merkezi Nasıl Açılır?
Ücretsiz Sertifika Programları Ücretsiz Sertifika Programları

Aile danışmanlığı merkezi nasıl açılır?

Aile danışmanlığı merkezi açma konusunda bütün soru işaretlerini ortadan kaldıracak bir yaklaşım sergilemek mi istiyorsunuz? Size özel bir süreç ve danışmanlık ofisi açmakla alakalı bütün soru işaretlerini ortadan kaldıracaksınız. Danışmanlık ofisi açmakla ilgili sorunsuz bir deneyim yaşayarak size özel seçeneklerle hareket edebileceksiniz. İşte ofis açma ile alakalı bütün merak ettikleriniz.

Aile danışmanlığı sertifikası

Danışmanlık ofisi açmak için en önemli şartlardan bir tanesi aile danışmanlığı sertifikası ya da eğitimidir. Lisans programlarından mezun olanlar sertifika programına kayıt yapar. Aile danışmanlığı alanında yüksek lisans yapanlar için ekstradan sertifika almaya gerek yoktur. Eğitim koşulu sağlandığında personel ve fiziki koşullar için gerekli değerlendirmeler yapılmaktadır.

Aile danışmanlık merkezi için fiziki şartlar

Danışmanlık merkezi kurmak için fiziki koşullara bakıldığında en az 4 odalık bir ofis tercihinde bulunmak gerekmektedir. Zira aile danışmanlık merkezlerinde danışmanlar için 2 oda, müdür odası ve asistanlar için ayrılan yere ihtiyaç vardır. Ayrıca bekleme salonu olarak kullanılan kısımlar da gereklidir. Siz de bu konuda en başarılı seçenekler için harekete geçmeye ne dersiniz?

Aile danışmanlık merkezi için gerekli evrak

Bir danışmanlık ofisi kurmak için gerekli koşullar nelerdir diye düşünüldüğünde akla gelecek en önemli konuların belgeler olduğundan bahsetmek gerekir. Çünkü belgelerin denetim esnasında incelenen ilk hususlar arasında olduğu bir gerçektir. Bu çerçevede deprem yönetmeliği, yangın yönetmeliği ve diğer bütün konularla alakalı evrakı incelemek şarttır. Özellikle de aile ve sosyal politikalar bakanlığı birimleri tarafından yapılan incelemelerden eksiksiz geçmek adına evrak eksikliğini gidermek gerekir.

Ofis açmak ve süreci başarılı bir şekilde sizlerle buluşturmak adına yapmanız gereken sadece detayları titizlikle değerlendirmek olmalı. Herhangi bir eksikliğin danışmanlık ofisine dair sorunları arttıracağını unutmadan aile danışmanlık merkezlerine dair yönetmelik uyarınca çalışmalar gerçekleştirmek gerekir. Bu çerçevede daha başarılı bir çözüme ulaşmak mümkündür. Çünkü aile danışmanlık merkezi kurmak isteyen pek çok kimse nereye odaklanacağını bilmiyor. Bu da koşullar ve diğer bazı hususlar noktasında soru işaretlerini doğurur. Tüm soru işaretlerini gidermenin şimdi tam zamanı!