HIZLI İŞLEM

Alacağınız tüm belgeler rektör imzalı olarak adresinize gelecek ve e-Devlet'te sorgulanabilir olacaktır.

MENÜ
Eğitim Sepetim {{sepetim.length}} 0
Sepetiniz (Toplam {{sepetim.length}} Ürün)
{{sepet.urun_adi}}
{{sepet.urun_toplam_fiyati}} ₺ {{sepet.urun_toplam_piyasa_fiyati}} ₺
{{sepet.urun_sayisi}} Adet
"Bilanço Nedir ve Nasıl Düzenlenir?" semineri, mali raporların temel bir unsuru olan bilanço kavramını açıklayarak, işletmelerin finansal sağlıklarını değerlendirmek için nasıl kullanıldığını anlatmayı amaçlamaktadır.

Bilanço Nedir Ve Nasıl Düzenlenir Semineri

"Bilanço Nedir ve Nasıl Düzenlenir?" semineri, işletme yöneticileri, muhasebeciler ve finans profesyonelleri için önemli bir konuyu ele alan bir eğitim programıdır. Bu seminer, katılımcılara bilanço kavramını, bileşenlerini ve işlevlerini ayrıntılı bir şekilde açıklar. Bilançonun işletmenin finansal sağlığına dair önemli bilgiler içerdiğini vurgular ve finansal kararlar almak, yatırımcılar ve kredi verenlerle iletişim kurmak için nasıl kullanılabileceği konularını ele alır. Ayrıca, seminer, işletmelerin nasıl doğru ve düzenli bir şekilde bilanço hazırlayabileceğini ve finansal raporlama standartlarına nasıl uygunluk sağlayabileceğini öğretir. "Bilanço Nedir ve Nasıl Düzenlenir?" semineri, finansal okuryazarlığı artırmayı, işletme sahipleri ve yöneticilerinin finansal verileri daha iyi anlamalarını ve etkili kararlar almalarını desteklemeyi amaçlar. Bu seminer, iş dünyasında finansal başarıyı hedefleyen herkes için faydalı bir kaynaktır ve mali konularda bilinçlenmeyi teşvik eder.

Program Detayları

  • Seminer Programları 35 ila 240 dk arasında sürecek olup bant kaydıdır.
  • Kayıt olduktan sonra hemen izlemeye başlayabilirsiniz.
  • Seminer Katılım Sertifikanız semineriz bittikten hemen sonra e-Devlet sistemine 48 saat içerisinde eklenecektir.
  • Seminer sonunda herhangi bir sınav veya bitirme testi yoktur.
  • Seçmek istediğiniz seminer/seminerleri seçerek eğitimlere kayıt olabilirsiniz.
  • Seminer seçimlerini lütfen hatasız yaparak ödeme işleminizi tamamlayınız. (Sistem açılışından sonra herhangi bir değişiklik yapılamamaktadır.)
  • Seminerler sonunda sınav veya ödev olmayacaktır.
  • Ödeme sonrasında tarafınıza gelen SMS ile birlikte sisteme giriş yapabilirsiniz.
  • Dilediğiniz kadar eğitim semineri seçebilirsiniz.
  • Kayıt olduğunuz semineri bitirmek için 7 gün süreniz bulunmaktadır. (Daha erken bitirebilirsiniz)
  • Programlar ortalama 35/240 dakika arasında sürmektedir.
  • Sertifikalar e-Devlet sistemi üzerinden; imzalı, belge numaralı, barkodlu ve belge numaralı olarak tarafınıza iletilecektir. Dileyen katılımcılarımız bu sertifikaların çıktısını kendileri alabilirler. 
  • e-Devlet üzerinden tarafınıza gönderilen Katılım Sertifikalarını dilediğiniz yerde kullanabilir ve CV'nize ekleyebilirsiniz.

Örnek Sertifika ; 


Örneği verilen belgede ''Örnek'' olarak bildirilen eğitim başlığı programlara göre değişiklik göstermektedir.
Eğitim Sonunda ; İstanbul Gedik Üniversitesi Sürekli Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi Onaylı ve Rektör İmzalı SEMİNER SERTİFİKASI Sahibi Olacaksınız. Alttaki format ÖRNEKTİR.  (Sertifikanız e-Devlet üzerinden gönderilecektir.) Fiziki kargo istemeniz durumunda belge ve gönderim ücreti 180 TL'dir.

 

       

Kazanımlar

Eğitim sonunda elde edeceğiniz kişisel ve mesleki gelişim sertifikanız/sertifikalarınız ile iş hayatında kendinizi bir adım öne taşıaybilirsiniz. Bu tür eğitimler destekleyici faaliyetler sınıfında bulunmaktadır. Gelişiminize katkıda bulunarak almaya hak kazandığınız sertifikanız/sertifikalarınızı CV'nize ekleyerek kullanabilirsiniz. 

Eğitime Kimler Katılabilir

Kişisel gelişimine katkıda bulunmak isteyen ve ilgili alanda eğitim alarak görevde yükselmek/işe girişte avantajlı konuma gelmek isteyen kişiler için uygundur.  Eğitim hayatını sürdüren öğrenciler de sertifikalı eğitim programına başvuruda bulunabilir.

Başvuru Süreci

•Katılımcılar Dünyanın her yerinden katılabilir.
•Eğitim başlangıç ve bitiş tarih aralığında tüm ders videoları açık olup, eğitimleri istediğiniz gün ve saatte 7/24 izleyebilirsiniz.
•Ödeme işleminiz kredi kartı veya banka hesabından gerçekleştirebilirsiniz.
•Ödeme işlemini banka hesabı ile gerçekleştirmeniz durumunda ad, soyad, eğitim adı ile birlilte dekontunuzu 0543 613 12 00 whatsapp hattımıza iletmeniz gerekmektedir.
•Ödemesi Yapılmayan Başvuru Kabul Edilmeyecektir.
Banka Hesap Bilgilerimiz
Banka Adı  : AKBANK T.A.Ş.
Şube Adı    : İMES TİCARİ / 00876
Hesap Adı  : İSTANBUL GEDİK ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ İŞLETMESİ
Hesap No   : 0067465
Kod: 0046
Swift: AKBKTRIS
IBAN           : TR29 0004 6008 7688 8000 0674 65
(AÇIKLAMA KISMINA LÜTFEN AD SOYAD VE TELEFON NUMARASI BİLGİNİZİ YAZINIZ.)

İLETİŞİM

0850 303 27 80
Whatsapp Danışma Hattımız: Whatsapp
uzemigunsem@gedik.edu.tr

Yorumlar (0)

Henüz yorum yapan veya soru soran kimse yok.