HIZLI İŞLEM

Alacağınız tüm belgeler rektör imzalı olarak adresinize gelecek ve e-Devlet'te sorgulanabilir olacaktır.

MENÜ
Eğitim Sepetim {{sepetim.length}} 0
Sepetiniz (Toplam {{sepetim.length}} Ürün)
{{sepet.urun_adi}}
{{sepet.urun_toplam_fiyati}} ₺ {{sepet.urun_toplam_piyasa_fiyati}} ₺
{{sepet.urun_sayisi}} Adet

Data Analysis And Reporting in Social Sciences

Yıldız Puanı
4.63
(69)
Fiyatı
%26 İNDİRİM 2000 ₺ 2730 ₺
KALAN 11 Kontenjan
Mevcut Seçenekler
EĞİTİM HAKKINDA BİLGİ ALMAK İSTİYORUM
The researcher provides the results of the research by analyzing the data obtained with the appropriate research method.

DATA ANALYSIS AND REPORTING IN SOCIAL SCIENCES

Science is one of the most important phenomena that shape the progress and development of humanity. In order to realize the criteria of transparency, validity, reliability and universality, which are among the basic principles of science, appropriate and valid scientific research methods should be used. For researchers, it is important to determine the correct data collection method as well as choosing scientific research methods according to the research topic. The researcher should have a good knowledge of data collection methods, data analysis and reporting while deciding which data collection method to find the answer to the research question. Data analysis is the first step in the creation of a research report. The researcher provides the results of the research by analyzing the data obtained with the appropriate research method. In this context, the analysis and reporting of research data provides the general framework of the result. Researchers have to master data analysis and reporting in order to conduct valid and reliable research. In this training, data analysis and reporting issues specific to social sciences are discussed. In this context, the content of the training includes following topics;

  • Science and Scientific Research
  • Scientific Research Methods
  • Data analysis
  • Data Analysis Reporting

Örnek Sertifika ; 

 

Örneği verilen belgede ''Örnek'' olarak bildirilen eğitim başlığı programlara göre değişiklik göstermektedir.
Eğitim Sonunda ; İstanbul Gedik Üniversitesi Sürekli Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi Onaylı ve Rektör İmzalı Sertifika Sahibi Olacaksınız. Belgeler Tarafınıza eğitiminizi tamamladıktan sonra 5 iş günü içerisinde e-Devlet üzerinden gönderilecektir.  Fiziki kargo istemeniz ek ödeme yapmanız gerekmektedir.

Fiziki kargo tercihi yapan, kargo gönderimi sağlanan ve buna rağmen teslim almayan ve sertifikası merkezimize dönen adayların yeniden kargo gönderimi yapılması için 500 ₺ ek ödeme yapması gerekmektedir. Size gönderilen kargoları lütfen teslim alınız. Teslim alınmaması ve yeniden kargolanması için ek ödeme yapılmaması durumunda adayın belgesi 1 ay (30 gün) içerisinde imha edilecektir.

Türkçe Sertifika Örneği;

İstanbul Gedik Üniversitesi Üniversite Onaylı Sertifika

İngilizce Sertifika Örneği;

İstanbul Gedik Üniversitesi Üniversite Onaylı Sertifika

İstanbul Gedik Üniversitesi Üniversite Onaylı Sertifika

Kazanımlar

Eğitim sonunda elde edeceğiniz kişisel ve mesleki gelişim sertifikanız/sertifikalarınız ile iş hayatında kendinizi bir adım öne taşıyabilirsiniz. Bu tür eğitimler destekleyici faaliyetler sınıfında bulunmaktadır. Gelişiminize katkıda bulunarak almaya hak kazandığınız sertifikanız/sertifikalarınızı CV'nize ekleyerek kullanabilirsiniz.

Eğitim Süreci

  • Tüm işlemler online gerçekleşecektir.
  • Kendi müsaitliğinize göre sisteme girip eğitim videolarınıza 7/24 erişim sağlayabileceksiniz.
  • Eğitim sonunda test usulü sınavınız olacaktır.
  • Sınavlar ortalama 20-40 soru arasında olmaktadır.
  • Geçme notu 50 puandır.
  • Kayıt olduğunuz eğitimi tamamlamak için 60 gün süreniz bulunmaktadır. 60 gün sonunda eğitim ve sınav sisteminiz kapatılacaktır. Herhangi bir süre uzatması yapılmayacaktır. 60 günde tamamlanmayan eğitimlerde sürenizi uzatmak için belirlenen ücreti ödemeniz gerekmektedir.
  • 3 defa ücretsiz sınav hakkınız bulunmaktadır, adaylarımızın %99'u ilk sınav haklarında başarılı olmaktadır. Eğer 3 sınav hakkınızda da başarılı olamaz iseniz ek sınav ücreti 500₺'dir.

Eğitime Kimler Katılabilir

İlgili bölüm çalışanları/mezunları ve ilgili bölümlerde eğitimini sürdüren öğrenciler sertifikalı eğitim programına başvuruda bulunabilir.

Nasıl Katılırım?

"Eğitime Katıl'' butonuyla kaydınızı tamamlayabilirsiniz. Sistem sizi kayıt işlemleri için yönlendirmektedir. Ödeme işleminizi Banka/Kredi Kartı ile veya Havale/EFT yöntemiyle tamamlayabilirsiniz. Kredi ve Banka Kartı ödeme yaptığınızda kaydınız hemen açılıp giriş bilgilerinin SMS olarak gelecektir. Havele/EFT Ödemelerini ise mesai saatleri içerisinde yapmanız durumunda sisteminiz aynı gün, mesai dışı yapmanız durumunda ise ilk mesai gününde açılıp giriş bilgileriniz SMS olarak size ulaşacaktır.

Başvuru Süreci

  • Katılımcılar Dünyanın her yerinden katılabilir.
  • Eğitim başlangıç ve bitiş tarihi aralığında tüm ders videoları açık olup, eğitimleri istediğiniz gün ve saatte 7/24 izleyebilirsiniz.
  • Ödeme işleminiz kredi kartı veya banka hesabından gerçekleştirebilirsiniz.
  • Ödeme işlemini banka hesabı ile gerçekleştirmeniz durumunda ad, soyad, eğitim adı ile birlilte dekontunuzu 0543 613 12 00 whatsapp hattımıza iletmeniz gerekmektedir.
  • Ödemesi Yapılmayan Başvuru Kabul Edilmeyecektir.
  • Kayıt olan öğrencilere açılan sistemler 2 ay sonra kapatılacaktır.

Banka Hesap Bilgilerimiz

Banka Adı  : AKBANK T.A.Ş.
Şube Adı    : İMES TİCARİ / 00876
Hesap Adı  : İSTANBUL GEDİK ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ İŞLETMESİ
Hesap No   : 0067465
Kod             : 0046
Swift           : AKBKTRIS
IBAN           : TR29 0004 6008 7688 8000 0674 65

(AÇIKLAMA KISMINA LÜTFEN AD SOYAD VE TELEFON NUMARASI BİLGİNİZİ YAZINIZ.)

İletişim

0850 303 27 80
Whatsapp
uzemigunsem@gedik.edu.tr

Yorumlar (0)

Henüz yorum yapan veya soru soran kimse yok.