HIZLI İŞLEM

Alacağınız tüm belgeler rektör imzalı olarak adresinize gelecek ve e-Devlet'te sorgulanabilir olacaktır.

MENÜ
Eğitim Sepetim {{sepetim.length}} 0
Sepetiniz (Toplam {{sepetim.length}} Ürün)
{{sepet.urun_adi}}
{{sepet.urun_toplam_fiyati}} ₺ {{sepet.urun_toplam_piyasa_fiyati}} ₺
{{sepet.urun_sayisi}} Adet
İşletmelerde Afet, Risk ve Kriz Yönetimi Sertifika Programı

İşletmelerde Afet, Risk ve Kriz Yönetimi Sertifika Programı

Yıldız Puanı
4.33
(49)
Fiyatı
%42 İNDİRİM 1260 ₺ 2200 ₺
KALAN 2 Kontenjan
Mevcut Seçenekler
EĞİTİM HAKKINDA BİLGİ ALMAK İSTİYORUM
Afetler meydana gelmeden başlatılan afete yönelik hazırlıklar, afet sürecinde ve sonrasında yapılan uygulamaların hepsi afet yönetimi kapsamında değerlendirilir.

İşletmelerde Afet, Risk ve Kriz Yönetimi Sertifika Programı

İŞLETMELER AÇISINDAN AFETLERDE RİSK VE KRİZ YÖNETİMİ EĞİTİMİ

Afetler toplumsal alanda etkiler yarattığı gibi işletmeler açısından özellikle tedarik, üretim ve pazarlama süreçlerinde kesintiler ve olumsuz durumlar meydana getiren olaylardır. Afetler meydana gelmeden başlatılan afete yönelik hazırlıklar, afet sürecinde ve sonrasında yapılan uygulamaların hepsi afet yönetimi kapsamında değerlendirilir. İşletmeler açısından da afet yönetimi önemli bir konudur. Afet yönetiminin en önemli aşaması ise tehlike ve risklerin tespit edilmesi, değerlendirilmesi ve azaltıcı politikaların uygulanmasıdır. İşletmelerde afet yönetimine yönelik çalışmaların zamanında yapılmaması afetlerin olumsuz etkilerinin şiddetini artırmakta hatta işletmeler açısından geri dönüşü mümkün olmayan zararlar meydana getirebilmektedir. Afetlerde risk ve kriz yönetimi günümüz işletmelerinin üzerinde durması gereken hassas bir konudur.

Eğitim İçeriği

  • Afet ve Kriz Yönetimi Yaklaşımları 
  • Afetlerin İşletmelerdeki Etkileri 
  • Afetlere Yönelik Yasal Düzenlemeler 
  • Kalitatif ve Kantitatif Afet Yönetimi Uygulamaları 
  • Afetlerde Risk Azaltma ve Lojistik Yönetimi 
  • Afetlerde İşletme Organizasyon Yapıları 

 

Eğitim Süresi

  • 64 Uzaktan Eğitim Saati

Örnek Sertifika ; 

 

Örneği verilen belgede ''Örnek'' olarak bildirilen eğitim başlığı programlara göre değişiklik göstermektedir.
Eğitim Sonunda ; İstanbul Gedik Üniversitesi Sürekli Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi Onaylı ve Rektör İmzalı Sertifika Sahibi Olacaksınız. Belgeler Tarafınıza eğitiminizi tamamladıktan sonra 5 iş günü içerisinde e-Devlet üzerinden gönderilecektir.  Fiziki kargo istemeniz ek ödeme yapmanız gerekmektedir.

Fiziki kargo tercihi yapan, kargo gönderimi sağlanan ve buna rağmen teslim almayan ve sertifikası merkezimize dönen adayların yeniden kargo gönderimi yapılması için 500 ₺ ek ödeme yapması gerekmektedir. Size gönderilen kargoları lütfen teslim alınız. Teslim alınmaması ve yeniden kargolanması için ek ödeme yapılmaması durumunda adayın belgesi 1 ay (30 gün) içerisinde imha edilecektir.

Türkçe Sertifika Örneği;

İstanbul Gedik Üniversitesi Üniversite Onaylı Sertifika

İngilizce Sertifika Örneği;

İstanbul Gedik Üniversitesi Üniversite Onaylı Sertifika

İstanbul Gedik Üniversitesi Üniversite Onaylı Sertifika

Kazanımlar

Eğitim sonunda elde edeceğiniz kişisel ve mesleki gelişim sertifikanız/sertifikalarınız ile iş hayatında kendinizi bir adım öne taşıyabilirsiniz. Bu tür eğitimler destekleyici faaliyetler sınıfında bulunmaktadır. Gelişiminize katkıda bulunarak almaya hak kazandığınız sertifikanızı/sertifikalarınızı CV'nize ekleyerek kullanabilirsiniz. 

Eğitim Süreci

  • Tüm işlemler online gerçekleşecektir.
  • Kendi müsaitliğinize göre sisteme girip eğitim videolarınıza 7/24 erişim sağlayabileceksiniz.
  • Eğitim sonunda test usulü sınavınız olacaktır.
  • Sınavlar ortalama 20-40 soru arasında olmaktadır.
  • Üç defa ücretsiz sınav hakkınız bulunmaktadır.
  • Geçme notu 50 puandır.
  • Kayıt olduğunuz eğitimi tamamlamak için 60 gün süreniz bulunmaktadır. 60 gün sonunda eğitim ve sınav sisteminiz kapatılacaktır. Herhangi bir süre uzatması yapılmayacaktır. 60 günde tamamlanmayan eğitimlerde sürenizi uzatmak için belirlenen ücreti ödemeniz gerekmektedir.

Eğitime Kimler Katılabilir

Kişisel gelişimine katkıda bulunmak isteyen ve ilgili alanda eğitim alarak görevde yükselmek/işe girişte avantajlı konuma gelmek isteyen kişiler için uygundur.  Eğitim hayatını sürdüren öğrenciler de sertifikalı eğitim programına başvuruda bulunabilir.

Nasıl Katılırım?

"Eğitime Katıl'' butonuyla kaydınızı tamamlayabilirsiniz. Sistem sizi kayıt işlemleri için yönlendirmektedir. Ödeme işleminizi Banka/Kredi Kartı ile veya Havale/EFT yöntemiyle tamamlayabilirsiniz. Kredi ve Banka Kartı ödeme yaptığınızda kaydınız hemen açılıp giriş bilgilerinin SMS olarak gelecektir. Havele/EFT Ödemelerini ise mesai saatleri içerisinde yapmanız durumunda sisteminiz aynı gün, mesai dışı yapmanız durumunda ise ilk mesai gününde açılıp giriş bilgileriniz SMS olarak size ulaşacaktır.

Başvuru Süreci

  • Katılımcılar Dünyanın her yerinden katılabilir.
  • Eğitim başlangıç ve bitiş tarihi aralığında tüm ders videoları açık olup, eğitimleri istediğiniz gün ve saatte 7/24 izleyebilirsiniz.
  • Ödeme işleminiz kredi kartı veya banka hesabından gerçekleştirebilirsiniz.
  • Ödeme işlemini banka hesabı ile gerçekleştirmeniz durumunda ad, soyad, eğitim adı ile birlilte dekontunuzu 0543 613 12 00 whatsapp hattımıza iletmeniz gerekmektedir.
  • Ödemesi Yapılmayan Başvuru Kabul Edilmeyecektir.
  • Kayıt olan öğrencilere açılan sistemler 2 ay sonra kapatılacaktır.

Banka Hesap Bilgilerimiz

Banka Adı  : AKBANK T.A.Ş.
Şube Adı    : İMES TİCARİ / 00876
Hesap Adı  : İSTANBUL GEDİK ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ İŞLETMESİ
Hesap No   : 0067465
Kod             : 0046
Swift           : AKBKTRIS
IBAN           : TR29 0004 6008 7688 8000 0674 65

(AÇIKLAMA KISMINA LÜTFEN AD SOYAD VE TELEFON NUMARASI BİLGİNİZİ YAZINIZ.)

İletişim

0850 303 27 80
Whatsapp
uzemigunsem@gedik.edu.tr

Yorumlar (0)

Henüz yorum yapan veya soru soran kimse yok.