HIZLI İŞLEM

Alacağınız tüm belgeler e-Devlet'te Sorgulanabilir Olacaktır.

MENÜ
Eğitim Sepetim {{sepetim.length}} 0
Sepetiniz (Toplam {{sepetim.length}} Ürün)
{{sepet.urun_adi}}
{{sepet.urun_toplam_fiyati}}.00 TL {{sepet.urun_toplam_piyasa_fiyati}}.00 TL
{{sepet.urun_sayisi}} Adet

ISO 22483:2020 Turizm Kalite Yönetim Sistemi Sertifikası

Yıldız Puanı
4.99
(36)
Fiyatı
%33 İNDİRİM 280.00 TL 420.00 TL
KALAN 21 Kontenjan
EĞİTİME KATIL

Eğitimin Konusu : ISO 22483:2020 Turizm ve İlgili Hizmetler-Oteller-Servis Gereksinimleri Yönetim Sistemi hakkında bilgilendirme işleyişi hakkında deneyimleri paylaşma ve farkındalığı artırma.
Seviye : Temel Eğitim
Eğitimin Tanımı: Bu eğitimin amacı, katılımcılara ISO 22483'e göre Turizm ve İlgili Hizmetler-Oteller-Servis Gereksinimleri Yönetim Sistemi ile birinci, ikinci ve üçüncü taraf denetimlerini yapmak için gerekli bilgi kazandırmaktır.
Değerlendirme : Sürekli değerlendirme
Önerilen Ön Bilgi: Planla, Uygula, Kontrol Et, Önlem Al Döngüsü, ISO 22483:2020 Turizm ve İlgili Hizmetler-OtellerServis Gereksinimleri Yönetim Sistemi

12 Uzaktan Eğitim Saati Sürecektir.

SERTİFİKALI DENETÇİ

Neden Sertifikalı Denetçi Olunmalı?

•Bir sertifikasyon süreci veya sertifikasyon kuruluşu için denetimlere hazır olmak
•Yetkinliklerin resmi olarak tanınması
•Kariyer beklentilerinizin geliştirilmesi
•Sürekli mesleki gelişime yol açmak
•Hizmette kalitenin artırılması

ISO NEDİR ?
•ISO, Türkçe açılımı ile Uluslararası Standardizasyon Kuruluşu, İngilizce açılımı ile (International Organization for Standardization) anlamına gelir.
•ISO - Uluslararası Standardizasyon Örgütü
•165’den fazla ülkenin ulusal standardizasyon kuruluşunu bir araya getiren bir ağdır. ISO tarafından yapılan çalışmaların çıktısı olarak, Uluslararası Standartlar yayınlanmıştır. ISO, 1947'den beri çok çeşitli konularda 23.000 üzerinde standart yayınlamıştır
•ISO için, küçük veya büyük çaplı her türlü işletme için gerekli olan standartlar topluluğudur diyebiliriz. ISO Belgesi ise; işletmelerin belirli standartlara sahip olup olmadığını yani kalitesini temsil eder.
•1947 yılında bağımsız bir sivil toplum örgütü olarak kurulmuştur ve kurulduğu ilk günden bu yana sayısız standart yayımlamıştır. Bugün bilinen 23000’e yakın standardın sahibidir ve çeşitli ülkelerde 164 adet temsilcisi vardır.


ISO 22483 NEDİR ?

•ISO 22483 standardı, turizm alanında faaliyet gösteren otellere ve tüketicilere bilinçli kararlar vermek için kriterler sağlamak amacıyla, ilgili faaliyetler, kullanılan tesis ve ekipman gereksinimleri dahil olmak üzere turizm hizmet sağlayıcıları tarafından sunulan hizmetlerin terminolojisinin ve özelliklerinin standardizasyonudur.

•Bu belge, oteller için personel, hizmet, etkinlikler, eğlence faaliyetleri, güvenlik ve güvenlik, bakım, temizlik, tedarik yönetimi ve misafir memnuniyeti ile ilgili kalite gerekliliklerini ve tavsiyelerini belirler.

•Gereklilikler, sınıflandırmalarına ve kategorilerine bakılmaksızın ve hizmetlerin doğrudan dahili personel tarafından mı yoksa bir alt yüklenici tarafından mı sağlandığına bakılmaksızın geçerlidir.


Terimler Ve Tanımlar
•3.1. Konaklama Hizmeti: Bir misafirin kalabileceği en az yatak odası ve banyo sağlanması.
•3.2. Alakart: Sunulan tüm yemeklerin ayrı ayrı fiyatlandırıldığı, genel olarak gıda gruplarının listelendiği ve misafir siparişine göre taze olarak hazırlandığı menü sistemi.
•3.3. Büfe: Konukların çeşit ve miktar olarak özgürce seçebilecekleri içecek ve yiyecekleri sergileyen self servis.
•3.4. İkram hizmeti: Otel tarafından sunulan ve misafir bakımını artıran hizmet (Oda hazır olmadığında bir içki sunmak, bagajla ilgilenmek, geç check-out, odada meyve veya ücretsiz içecekler sunmak, check-in öncesinde veya check-out sonrasında otel hizmetlerine erişim sağlamak ve havaalanı servisi sağlamak.)
•3.5. Organizasyon: Otel tarafından sağlanan spor veya eğlence faaliyeti (Masa oyunları, gösteriler, canlı müzik)
•3.6. Etkinlik: Belirli bir zaman ve yerde gerçekleşen deneyim (Kutlama, toplantı, konferans)
•3.7. Konfor olanakları: Rahatlık ve konfor için konuk odalarına yerleştirilen eşya. ( Duş jeli, vücut losyonu, şampuan)
•3.8. Tehlike Analizi Kritik Kontrol Noktaları: Gıda güvenliği açısından önemli olan tehlikeleri belirleyen, değerlendiren ve kontrol eden HACCP sistemi.
•3.9. Otel: En az kabul, konaklama ve misafir hizmetleri sağlayan, ilgili mevzuatta bu şekilde tanınan veya kayıtlı ticari kuruluş.
•3.10. VIP Hizmeti: Belirli misafirlere verilen özel ayrıcalık.

Örnek Sertifika ; 


Örneği verilen belgede ''Örnek'' olarak bildirilen eğitim başlığı programlara göre değişiklik göstermektedir.

Eğitim Sonunda ; İstanbul Gedik Üniversitesi Sürekli Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi Onaylı ve Rektör İmzalı Sertifika Sahibi Olacaksınız. Belgeler Tarafınıza Yurtiçi Kargo ile alıcı ödemeli olarak eğitim süreniz bittikten sonra EN GEÇ 20 iş günü içerisinde kargoya teslim edilecektir.

 

       

Kazanımlar


Eğitim sonunda elde edeceğiniz kişisel ve mesleki gelişim sertifikanız/sertifikalarınız ile iş hayatında kendinizi bir adım öne taşıyabilirsiniz. Bu tür eğitimler destekleyici faaliyetler sınıfında bulunmaktadır. Gelişiminize katkıdda bulunarak almaya hak kazandığınız sertifikanız/sertifikalarınızı CV'nize ekleyerek kullanabilirsiniz. Üniversitemiz tarafından verilen sertifikaları kamu ve özel sektörde geçerlidir.

Eğitim Süreci

Tüm işlemler online gerçekleşecektir.
Kendi müsaitliğinize göre sisteme girip eğitim videolarınıza 7/24 erişim sağlayabileceksiniz.
Eğitim sonunda test usulü sınavınız olacaktır.
Sınavlar ortalama 20-40 soru arasında olmaktadır.
Üç defa ücretsiz sınav hakkınız bulunmaktadır.
Geçme notu 50 puandır.
1 ay eğitim süreniz bulunmaktadır.Çoklu katılımlarda eğitim süresi uzamaktadır.

Eğitime Kimler Katılabilir

İlgili bölüm çalışanları/mezunları ve ilgili bölümlerde eğitimini sürdüren öğrenciler sertifikalı eğitim programına başvuruda bulunabilir.

Nasıl Katılırım?


'Eğitime Katıl'' butonuyla kaydınızı tamamlayabilirsiniz. Sistem sizi kayıt işlemleri için yönlendirmektedir. Ödeme işleminizi Banka/Kredi Kartı ile veya Havale/EFT yöntemiyle tamamlayabilirsiniz. Kredi ve Banka Kartı ödeme yaptığınızda kaydınız hemen açılıp giriş bilgilerinin SMS olarak gelecektir. Havele/EFT Ödemelerini ise mesai saatleri içerisinde yapmanız durumunda sisteminiz aynı gün , mesai dışı yapmanız durumunda ise ilk mesai gününde açılıp giriş bilgileriniz SMS olarak size ulaşacaktır.

 

BAŞVURU SÜRECİ


•Katılımcılar Dünyanın her yerinden katılabilir.
•Eğitim başlangıç ve bitiş tarih aralığında tüm ders videoları açık olup, eğitimleri istediğiniz gün ve saatte 7/24 izleyebilirsiniz.
•Ödeme işleminiz kredi kartı veya banka hesabından gerçekleştirebilirsiniz.
•Ödeme işlemini banka hesabı ile gerçekleştirmeniz durumunda ad, soyad, eğitim adı ile birlilte dekontunuzu 0543 613 12 00 whatsapp hattımıza iletmeniz gerekmektedir.
•Ödemesi Yapılmayan Başvuru Kabul Edilmeyecektir.
Banka Hesap Bilgilerimiz
İSTANBUL GEDİK ÜNİVERSİTESİ
TR53 0003 2000 0000 0038 3885 60
ŞUBE ADI: Türkiye Ekonomi Bankası TEB 37-Pendik E-5
(AÇIKLAMA KISMINA LÜTFEN AD SOYAD VE TELEFON NUMARASI BİLGİNİZİ YAZINIZ.)

İLETİŞİM

•0850 303 27 80
Whatsapp Danışma Hattımız: 0 543 613 12 00
uzemigunsem@gedik.edu.tr

Yorumlar (0)

Henüz yorum yapan veya soru soran kimse yok.