HIZLI İŞLEM

Alacağınız tüm belgeler e-Devlet'te Sorgulanabilir Olacaktır.

MENÜ
Eğitim Sepetim {{sepetim.length}} 0
Sepetiniz (Toplam {{sepetim.length}} Ürün)
{{sepet.urun_adi}}
{{sepet.urun_toplam_fiyati}}.00 TL {{sepet.urun_toplam_piyasa_fiyati}}.00 TL
{{sepet.urun_sayisi}} Adet

Mini MBA - İşletme Yönetimi Sertifikalı Eğitim Programı

Yıldız Puanı
4.63
(70)
Fiyatı
%36 İNDİRİM 410.00 TL 650.00 TL
KALAN 30 Kontenjan
EĞİTİME KATIL

MİNİ MBA İŞLETME YÖNETİMİ SERTİFİKALI EĞİTİM PROGRAMI

Mini MBA İşletme Yönetimi Sertifikası

Mini MBA İşletme Yönetimi Nedir?  Mini MBA İşletme Yönetimi Eğitimi Neden Gereklidir ?

Mini MBA İşletme Yönetimi, katılımcılara İşletme Yönetimi için gerekli kavram ve terimlerin tanıtılması adına hazırlanmıştır. Kişisel ve mesleki gelişimine katkı sağlamak isteyen kişiler için hazırlanmıştır.

MİNİ MBA (İŞLETME YÖNETİMİ ) UZMANLIĞI EĞİTİMİ

İş dünyasında rekabet gittikçe büyürken, eğitimli iş arayan sayısı da aynı oranda artış gösteriyor. Bunun sonucunda ise, her sektörde iş arayan ve birbirine rakip olan kişilerin ön plana çıkabilmek ve iyi bir kariyer edinebilmek için bazı yetkinliklerini ön plana çıkarması gerekiyor. Özellikle de yönetim kadrosunda olmak isteyen kişiler için bu çok daha zorlu bir durum. Dolayısıyla bazı programlar aracılığıyla işletme yönetimi konusunda bireylere uzmanlık kazandırmak amaçlanıyor. Lisansüstü yeterlilik derecesi veren Mini MBA programı ise, öğrencileri işletme yönetimi sorumluluğu konusunda eğitebilmeyi hedefliyor.

Mini MBA Eğitiminin Önemi

İşletmelerin yönetim kadrolarında yer almak isteyen bireylerden öncelikle iyi bir özgeçmiş bekleniyor. Özellikle de günümüz şartlarında eğitim önemli bir konu hale geldiği için, kariyer odaklı eğitim alan bireyler rekabetçi ortamlarda daha çok ön plana çıkma şansına sahip oluyorlar. Bu eğitim programlarını da herhangi bir okula ya da kursa gitmeden online olarak almak mümkün. Bunu gerçekleştiren uzaktan eğitim sistemi ise, MBA yapmak için yeterli vakti olmayan ve kariyerinde yükselmeyi hedefleyen bireylere çeşitli platformalar üzerinden eğitim alma olanağı sunuyor.

Eğitim İçeriği

Mini MBA programlarında öğrencilere genel olarak; pazarlama, istatistik, muhasebe, finansal tabloları çözümleme ve yorumlama, girişimcilik, üretim planlaması, Kobiler, kalite yönetimi, satın alma yönetimi, işletme bilimi, performans yönetimi ve değerlendirme süreci, ekip yönetimi ve takım çalışması, mülakat teknikleri ve işe alım sürecinde yapılması gerekenler, satış teknikleri, müşteri ilişkileri, ekonomi, finans, iletişim, insan kaynakları gibi konularda eğitim veriliyor. Dersler sonunda yapılacak sınav sonrasında yeterli puanı alıp başarılı olan öğrenciler ise sertifika almaya hak kazanıyor.

Uzaktan Eğitimin Avantajları

Oldukça detaylı bilgilerin öğrencilere aktarıldığı uzaktan eğitim sistemi, yöntem açısından farklılık gösterse de içerik ve sağladığı faydalar bakımından örgün eğitimden herhangi bir farklılık taşımıyor. Hatta birçok açıdan çok daha avantajlı oluyor. Özellikle de çalışanlar veya yaşadığı bölgeye yakın eğitim kurumu olmayan kişiler için. Ayrıca bireyler istedikleri an ders dinleme ve öğrenme imkânına sahip olduklarından, psikolojik açıdan da daha pozitif hale gelerek derslerden çok daha fazla verim alabiliyorlar.

  1. PERFORMANS YÖNETİMİ VE DEĞERLENDİRMESİ EĞİTİMİ
  2. TAKIM ÇALIŞMASI EĞİTİMİ
  3. ZAMAN YÖNETİMİ EĞİTİMİ
  4. İŞ ORGANİZASYONU EĞİTİMİ
  5. TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ EĞİTİMİ
  6. MOTİVASYON VE YÖNETİMİ EĞİTİMİ
  7. MÜLAKAT TEKNİKLERİ VE İŞE ALIM SÜRECİ EĞİTİMİ
  8. İLETİŞİM TEKNİKLERİ EĞİTİMİ
  9. ETKİN YÖNETİM VE LİDERLİK EĞİTİMİ
  10. İLERİ SATIŞ TEKNİKLERİ EĞİTİMİ
  11. PAZARLAMA TEKNİKLERİ EĞİTİMİ
  12. TOPLANTI YÖNETİMİ EĞİTİMİ
  13. STRES YÖNETİMİ EĞİTİMİ
  14. İMAJ YÖNETİMİ EĞİTİMİ
  15. MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ EĞİTİMİ
  16. YÖNETİCİ ASİSTANLIĞI
  17. STRATEJİK PLANLAMA EĞİTİMİ
  18. BEDEN DİLİ VE ETKİLİ İLETİŞİM  EĞİTİMİ



EĞİTİM SÜRESİ: 150 Uzaktan Eğitim Saati Sürecektir.

Örnek Sertifika ; 


Örneği verilen belgede ''Örnek'' olarak bildirilen eğitim başlığı programlara göre değişiklik göstermektedir.

Eğitim Sonunda ; İstanbul Gedik Üniversitesi Sürekli Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi Onaylı ve Rektör İmzalı Sertifika Sahibi Olacaksınız. Belgeler Tarafınıza Yurtiçi Kargo ile alıcı ödemeli olarak eğitim süreniz bittikten sonra EN GEÇ 20 iş günü içerisinde kargoya teslim edilecektir.

 

       

Kazanımlar


Eğitim sonunda elde edeceğiniz kişisel ve mesleki gelişim sertifikanız/sertifikalarınız ile iş hayatında kendinizi bir adım öne taşıyabilirsiniz. Bu tür eğitimler destekleyici faaliyetler sınıfında bulunmaktadır. Gelişiminize katkıdda bulunarak almaya hak kazandığınız sertifikanız/sertifikalarınızı CV'nize ekleyerek kullanabilirsiniz. Üniversitemiz tarafından verilen sertifikaları kamu ve özel sektörde geçerlidir.

Eğitim Süreci

Tüm işlemler online gerçekleşecektir.
Kendi müsaitliğinize göre sisteme girip eğitim videolarınıza 7/24 erişim sağlayabileceksiniz.
Eğitim sonunda test usulü sınavınız olacaktır.
Sınavlar ortalama 20-40 soru arasında olmaktadır.
Üç defa ücretsiz sınav hakkınız bulunmaktadır.
Geçme notu 50 puandır.
1 ay eğitim süreniz bulunmaktadır.Çoklu katılımlarda eğitim süresi uzamaktadır.

Eğitime Kimler Katılabilir

İlgili bölüm çalışanları/mezunları ve ilgili bölümlerde eğitimini sürdüren öğrenciler sertifikalı eğitim programına başvuruda bulunabilir.

Nasıl Katılırım?


'Eğitime Katıl'' butonuyla kaydınızı tamamlayabilirsiniz. Sistem sizi kayıt işlemleri için yönlendirmektedir. Ödeme işleminizi Banka/Kredi Kartı ile veya Havale/EFT yöntemiyle tamamlayabilirsiniz. Kredi ve Banka Kartı ödeme yaptığınızda kaydınız hemen açılıp giriş bilgilerinin SMS olarak gelecektir. Havele/EFT Ödemelerini ise mesai saatleri içerisinde yapmanız durumunda sisteminiz aynı gün , mesai dışı yapmanız durumunda ise ilk mesai gününde açılıp giriş bilgileriniz SMS olarak size ulaşacaktır.

 

BAŞVURU SÜRECİ


•Katılımcılar Dünyanın her yerinden katılabilir.
•Eğitim başlangıç ve bitiş tarih aralığında tüm ders videoları açık olup, eğitimleri istediğiniz gün ve saatte 7/24 izleyebilirsiniz.
•Ödeme işleminiz kredi kartı veya banka hesabından gerçekleştirebilirsiniz.
•Ödeme işlemini banka hesabı ile gerçekleştirmeniz durumunda ad, soyad, eğitim adı ile birlilte dekontunuzu 0543 613 12 00 whatsapp hattımıza iletmeniz gerekmektedir.
•Ödemesi Yapılmayan Başvuru Kabul Edilmeyecektir.
Banka Hesap Bilgilerimiz
İSTANBUL GEDİK ÜNİVERSİTESİ
TR53 0003 2000 0000 0038 3885 60
ŞUBE ADI: Türkiye Ekonomi Bankası TEB 37-Pendik E-5
(AÇIKLAMA KISMINA LÜTFEN AD SOYAD VE TELEFON NUMARASI BİLGİNİZİ YAZINIZ.)

İLETİŞİM

•0850 303 27 80
Whatsapp Danışma Hattımız: 0 543 613 12 00
uzemigunsem@gedik.edu.tr

Yorumlar (0)

Henüz yorum yapan veya soru soran kimse yok.