HIZLI İŞLEM

Alacağınız tüm belgeler e-Devlet'te Sorgulanabilir Olacaktır.

MENÜ
Eğitim Sepetim {{sepetim.length}} 0
Sepetiniz (Toplam {{sepetim.length}} Ürün)
{{sepet.urun_adi}}
{{sepet.urun_toplam_fiyati}}.00 TL {{sepet.urun_toplam_piyasa_fiyati}}.00 TL
{{sepet.urun_sayisi}} Adet

ISO Turizm Kalite Yönetim Sistemi Sertifika Programı

Yıldız Puanı
4.29
(57)
Fiyatı
%22 İNDİRİM 420.00 TL 540.00 TL
KALAN 35 Kontenjan
EĞİTİME KATIL

Eğitim toplamda 30 uzaktan eğitim saati sürecek olup belirlenen süre içerisinde katılımcı müsaitlik durumuna göre giriş yapıp eğitim videolarını izleyebilir. Rektör tarafından ıslak imzalı ve üniversite onaylı olarak 4 adet belge adresinize gelecek olup aynı zamanda E-Devlet'te sorgulanabilir resmi geçerliliği olacaktır.

ISO 22483:2020 TURİZM KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ

Eğitimin Konusu : ISO 22483:2020 Turizm ve İlgili Hizmetler-Oteller-Servis Gereksinimleri Yönetim Sistemi hakkında bilgilendirme işleyişi hakkında deneyimleri paylaşma ve farkındalığı artırma.
Seviye : Temel Eğitim
Eğitimin Tanımı: Bu eğitimin amacı, katılımcılara ISO 22483'e göre Turizm ve İlgili Hizmetler-Oteller-Servis Gereksinimleri Yönetim Sistemi ile birinci, ikinci ve üçüncü taraf denetimlerini yapmak için gerekli bilgi kazandırmaktır.
Değerlendirme : Sürekli değerlendirme
Önerilen Ön Bilgi: Planla, Uygula, Kontrol Et, Önlem Al Döngüsü, ISO 22483:2020 Turizm ve İlgili Hizmetler-OtellerServis Gereksinimleri Yönetim Sistemi

ISO 22483 NEDİR ?

•ISO 22483 standardı, turizm alanında faaliyet gösteren otellere ve tüketicilere bilinçli kararlar vermek için kriterler sağlamak amacıyla, ilgili faaliyetler, kullanılan tesis ve ekipman gereksinimleri dahil olmak üzere turizm hizmet sağlayıcıları tarafından sunulan hizmetlerin terminolojisinin ve özelliklerinin standardizasyonudur.

•Bu belge, oteller için personel, hizmet, etkinlikler, eğlence faaliyetleri, güvenlik ve güvenlik, bakım, temizlik, tedarik yönetimi ve misafir memnuniyeti ile ilgili kalite gerekliliklerini ve tavsiyelerini belirler.

•Gereklilikler, sınıflandırmalarına ve kategorilerine bakılmaksızın ve hizmetlerin doğrudan dahili personel tarafından mı yoksa bir alt yüklenici tarafından mı sağlandığına bakılmaksızın geçerlidir.


Terimler Ve Tanımlar
•3.1. Konaklama Hizmeti: Bir misafirin kalabileceği en az yatak odası ve banyo sağlanması.
•3.2. Alakart: Sunulan tüm yemeklerin ayrı ayrı fiyatlandırıldığı, genel olarak gıda gruplarının listelendiği ve misafir siparişine göre taze olarak hazırlandığı menü sistemi.
•3.3. Büfe: Konukların çeşit ve miktar olarak özgürce seçebilecekleri içecek ve yiyecekleri sergileyen self servis.
•3.4. İkram hizmeti: Otel tarafından sunulan ve misafir bakımını artıran hizmet (Oda hazır olmadığında bir içki sunmak, bagajla ilgilenmek, geç check-out, odada meyve veya ücretsiz içecekler sunmak, check-in öncesinde veya check-out sonrasında otel hizmetlerine erişim sağlamak ve havaalanı servisi sağlamak.)
•3.5. Organizasyon: Otel tarafından sağlanan spor veya eğlence faaliyeti (Masa oyunları, gösteriler, canlı müzik)
•3.6. Etkinlik: Belirli bir zaman ve yerde gerçekleşen deneyim (Kutlama, toplantı, konferans)
•3.7. Konfor olanakları: Rahatlık ve konfor için konuk odalarına yerleştirilen eşya. ( Duş jeli, vücut losyonu, şampuan)
•3.8. Tehlike Analizi Kritik Kontrol Noktaları: Gıda güvenliği açısından önemli olan tehlikeleri belirleyen, değerlendiren ve kontrol eden HACCP sistemi.
•3.9. Otel: En az kabul, konaklama ve misafir hizmetleri sağlayan, ilgili mevzuatta bu şekilde tanınan veya kayıtlı ticari kuruluş.
•3.10. VIP Hizmeti: Belirli misafirlere verilen özel ayrıcalık.

12 Uzaktan Eğitim Saati Sürecektir.

ISO 9001:2015 TEMEL KALİTE YÖNETİMİ EĞİTİMİ

Günümüzde giderek artan rekabet ortamında, şirketlerin başarmak zorunda oldukları ana hedefler vardır. Bunların içinden bazı hedefler kritiklik açısından ön plana çıkmaktadır

• Müşteri İhtiyaçlarını Karşılayabilmek
• Maliyetleri Azaltarak, Verimliliği Arttırmak
• Yeni Ürün ve Hizmetleri Pazara Sunmak 

Şirketler için artık "herkesin elinden gelenin en iyisini yapması" bu hedefleri yakalamak için yeterli bir çözüm olamamaktadır. İlk başta gerekli olan, herkesin ne yapması gerektiğini bilmesidir. İşte ISO 9000 bu hedefleri gerçekleştirebilecek bir kalite sistemi oluşturmak amacıyla kullanılabilen bir Kalite Yönetim Sistemi modelidir. Ayrıca ISO 9000 Kalite Yönetim Sistemi üretim kuruluşlarının yanı sıra turizm, finans, sigortacılık, sağlık, v.b. diğer hizmet sektörlerinde faaliyet gösteren kuruluşlarda da uygulanabilecek esnek bir standarttır.

Söz konusu model sağduyuya dayalı temel bir yönetim sistemi için bir dizi şart sıralamakta ve uygulamak için geçerli araçları vermektedir. Aynı zamanda maliyetlerde düşüş, yönetimin sistemi kontrolünde gelişmişlik, müşteri beklentilerine cevap verebilme ve organizasyonun tümünde bir verimlilik artışı hedeflenmektedir. 

ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi, Toplam Kalite Yönetimi temel prensiplerini içinde barındırmaktadır. Bu prensipler aşağıda sıralanmaktadır.

Müşteri Odaklılık: Kuruluşlar müşterilerine bağlıdırlar, bu nedenle müşterinin şimdiki ve gelecekteki ihtiyaçlarını anlamalı müşteri şartlarını yerine getirmeli ve müşteri beklentilerini de aşmaya istekli olmalıdırlar

Liderlik: Liderler, kuruluşun amaç ve idare birliğini sağlar. Bunlar, kişilerin, kuruluşun hedeflerinin başarılmasına tam olarak katılımı olduğu iç ortamı oluşturmalı ve sürdürmelidir. Kişilerin katılımı: Her seviyedeki kişiler bir kuruluşun özüdür ve bunların tam katılımı yeteneklerinin kuruluşun yararına kullanılmasını sağlar.

Proses yaklaşımı: Arzulanan sonuç, faaliyetler ve ilgili kaynaklar bir proses olarak yönetildiği zaman daha verimli olarak elde edilir.

Yönetime sistem yaklaşımı: Birbirleri ile ilgili proseslerin bir sistem olarak tanımlanması, anlaşılması ve yönetilmesi, hedeflerin başarılmasında kuruluşun etkinliğine ve verimliliğine katkı yapar.

Sürekli iyileştirme: Kuruluşun toplam performansının sürekli iyileştirilmesi, kuruluşun kalıcı hedefi olmalıdır.

Karar vermede gerçekçi yaklaşım: Etkin kararlar, verilerin analizine ve bilgiye dayanır.
Karşılıklı yarara dayalı tedarikçi ilişkileri: Bir kuruluş ve tedarikçileri birbirlerinden bağımsızdır ve karşılıklı yarar ilişkisi, her ikisinin artı değer yaratması yeteneğini takviye eder.

ISO Nedir?
Uluslararası Standartlar Organizasyonu (International Organization for Standardization)'nun kısaltılmış halidir. 1947 yılında kurulmuş olup, merkezi İsviçre'nin Cenevre Şehri'ndedir. Kuruluş amacı; dünya çapında geçerliliği olacak şekilde standartlar yayınlamak ve böylelikle ürünlerin/hizmetlerin uluslararası dolaşımına katkıda bulunmaktır.

ISO 9000 Nedir?
Organizasyonların müşteri memnuniyetinin artırılmasına yönelik olarak kalite yönetim sisteminin kurulması ve geliştirilmesi konusunda rehberlik eden ve ISO tarafından yayınlanmış olan bir standartlar bütünüdür. 

ISO 9001 Nedir?
Kalite Yönetim Sistemlerinin kurulması esnasında uygulanması gereken şartların tanımlandığı ve belgelendirme denetimine tabi olan standarttır. Verilen belgenin adıdır.


4 Uzaktan Eğitim Saati Sürecektir.

ISO 45001:2018 İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ YÖNETİM SİSTEMİ

ISO 45001 Nedir? Tarihi ve Kuruluşu

ISO 45001 standardının ana yapısı, ISO 9001 standardında son yapılan düzenlemeye uygun şekilde 10 maddeden oluşmaktadır. Standardın temel yaklaşımı, işletmelerin çalışma ortamı risklerini düşürmek, çalışanların can güvenliğini artırmak ve daha güvenilir çalışma koşulları yaratmak için işletmelere bir çerçeve oluşturmaktır. Özellikle küçük işletmelerde ISO 45001 standardı, iş sağlığı ve güvenliği ve çevre konularında, sadece bir kişinin sorumlu olmasına imkan vermektedir. Ayrıca bu standart, işletme üst yönetimini daha fazla sistemin içine çekmektedir. Liderlik konusu, iş sağlığı ve güvenliği sisteminde daha fazla ele alınmaktadır.

 

ISO 45001 Nedir? 

İş Sağlığı ve Güvenliği Yönetim Sistemi standardıdır. Standart, çalışanlara yönelik hastalık, yaralanma, kaza gibi işle ilgili riskleri belirlemeyi ve önleyici tedbirler yardımıyla bunlardan kaçınmayı amaçlamaktadır.

20 yılı aşkın süredir iş sağlığı ve güvenliği yönetim sistemleri için gereksinimleri ve en iyi uygulamaları tanımlayan standart olan BS OHSAS 18001’in 2018 yılında yerini alan ISO 45001 günümüzde 80’den fazla ülkede uygulanmaktadır. Eski standardın üzerine inşa edilen standart, ISO yönetim sistemi standartları için oluşturulan yüksek seviyeli yapıyı takip ederek, mevcut sistemlere entegre edilmesini nispeten kolaylaştırır. Ortak konular arasında liderlik, bağlılık ve organizasyonun bağlamı yer alır. Spesifik gereklilikler yasal şartlar ve diğer şartlara odaklanır ve iş güvenliği politikaları, tehlike değerlendirmeleri ve risk yönetimi gibi kriterleri ele alır.

 

ISO 45001 İçeriği

ISO 45001 İş Sağlığı ve Güvenliği standardı;

  • ISO’nun şartlarına riayet eder.
  • Üst düzey yapı, temel metin ve çekirdek tanımlar ile ortak tarifleri kapsar.
  • Kalite, sosyal sorumluluk, çevre veya finansal yönetim gibi diğer yönetim sistemlerine özgü şartları kapsamaz.
  • Diğer yönetim sistemlerinin şartları ile entegre edilebilir.
  • Risk temelli düşünmeyi sağlar.

Bu standart uygunluğun değerlendirilmesi için kullanılan şartları içerir. Ek A, standardın şartlarının yanlış̧yorumlanmasını önlemek için açıklayıcı bilgiler sağlamaktadır.

“Not” olarak gösterilen bilgi, dokümanın anlaşılması veya kullanımı amaçlıdır. Madde 3’te verilen “Terimler ve Tarifler” Terminolojik verileri destekleyen ilave bilgiler sağlar ve terimin kullanımı ile ilgili hükümler içerebilir.

Kuruluşunuzda ISO 45001‘i başarılı bir şekilde uygulamak için aşağıdaki gereksinimleri karşılamanız gerekir:

Planlayın: İş yükü, çalışma saatleri, liderlik ve kurumsal kültür, sağlıklı çalışma koşulları ve risk planlaması dahil olmak üzere İSG hedeflerinin belirlenmesi

Uygulayın: Dış kaynak kullanımı, satın alma ve yüklenicilerle ilgili olarak tanımlanmış önlemlerin, süreçlerin, sağlık ve güvenlik politikalarının uygulanması.

Kontrol edin: Organizasyon içindeki sağlık ve güvenlik hedeflerinin düzenli olarak gözden geçirilmesi, yasal ve diğer gerekliliklerin yanı sıra organizasyonel ve sosyal faktörlerin performansının izlenmesi.

Önlem alın: Tam anlamıyla başarılı bir İSG politikası sağlamak için gerekli görülmesi halinde, süreç ve önlemlerin adaptasyon çalışmaları ve iyileştirilme faaliyetleri.

ISO 45001 Maddeleri

  • Giriş
  • Kapsam
  • Atıf yapılan standart ve/veya dokümanlar
  • Terimler ve tanımlar
  • Kuruluşun Bağlamı
  • Liderlik
  • Planlama
  • Destek
  • Operasyon
  • Performans değerlendirmesi
  • İyileştirme

Uygulanabilir Sektörler

ISO 45001, her büyüklükteki ve sektördeki şirket ve kuruluş için geçerlidir. Standart küçük kuruluşların bile faydalanabileceği ve uygulayabileceği şekilde tasarlanmıştır.

Standart ve uygunsuzluk yapısı

ISO 45001 standardı başarılı bir İSG yönetim sistemi kurulması ve uygulaması için karşılanması gereken, belirli bir yapı ve gereksinimler dizisi sağlamak üzere tasarlanmış ve on maddeye ayrılmıştır. 1’den 3’e kadar olan bölümler standardın daha iyi anlaşılmasına yardımcı olacak; standardın kapsamı hakkında ayrıntılar, bağlayıcı atıflar, terimler ve tanımlar sağlarken, 4’ten 10’a kadar olan bölümler gereksinimleri içerir.

İş Sağlığı ve Güvenliği Yönetim Sistemi Faydaları

  • İSG politika ve hedefleri başarılır.
  • Kazalar önlenir veya azalır.
  • Sağlığı koruma bilinci artar.
  • Güvenlik kültürü gelişir.
  • Teknolojik iyileşme sağlanır.
  • İş yapma modelleri gelişir.
  • Maliyet kontrolü sağlanır.
  • İSG mevzuatına uygunluk sağlanır.
  • Rekabet avantajı gelişir.
  • İmajın, itibarın iyileşmesi sağlanır.

Ayrıca;

  • Çalışanları işyerinin olumsuz etkilerinden ve kazalardan koruyarak, rahat ve güvenli bir ortamda çalışmalarının sağlanması,
  • Çalışan motivasyonu ve çalışan katılımının artırılmasının sağlanması,
  • İş kazaları ve meslek hastalıkları sebebiyle oluşabilecek iş ve iş gücü kayıplarını en aza indirgeyerek, iş veriminde artışın sağlanması ve maliyetlerin düşürülmesinin sağlanması,
  • Çalışma ortamlarında alınan tedbirlerle, işletmeyi tehlikeye sokabilecek yangın, patlama, makine arızaları vb. durumların ortadan kaldırılması neticesinde işletme güvenliğinin sağlanması,
  • Ulusal ve uluslararası yasa ve standartlara uyum sağlamak,
  • İş performansının artırılmasının sağlanması,
  • Resmi makamlar önünde, kuruluşun iş güvenliğine olan duyarlılığının ispatlanabilmesi.

İş Sağlığı ve Güvenliği Sisteminin Amacı Nedir?

  • İSG risk ve fırsatlarının yönetilmesi
  • Sağlıklı ve güvenli bir ortamın oluşturulması
  • Yaralanma ve hastalıkların önlenmesi
  • Sağlık ve güvenlik kültürünün artırılması
  • Yasal uygunluğun sağlanması
  • İş verimliliğin artırılması
  • Finansal yönetimin desteklenmesi
  • İSG performansının artırılması
  • Pazardaki imajın iyileştirilmesi

ISO 45001 2018 Versiyonu Farklılıkları

Yeni standart üst yönetime düşen sorumluluğun arttırılması sağlanmıştır.

ISO 45001’de tedarikçiler ile alt işverenlerin de iş sağlığı ve güvenliği şartları detaylı olarak ele alınmış. ​OHSAS 18001 tehlike odaklı yapılandırılmışken, ISO 45001 risklerin tespit edilmesi ve yönetilmesi odak noktası olmuş. ​

ISO 45001’de risk, çalışan, işyeri gibi tanımlarda köklü değişiklikler yapılırken; takip, ölçüm, etki, iş güvenliği süreç ve performansı gibi yeni tanımlar eklenmiş.​

Diğer standartlar ile entegrasyonu kolay hale getirilmiştir.

OHSAS 18001 Standardından ISO 45001’e Geçiş

Eğer işletmeniz şu anda OHSAS 18001 belgesine sahipse, yeni ISO 45001 standardının yürürlüğe geçme tarihinden (Mart 2018) itibaren üç yıl içerisinde bu standarda geçmeniz gerekmektedir.

4 Uzaktan Eğitim Saati Sürecektir.


ISO 27001 BİLGİ GÜVENLİĞİ YÖNETİM SİSTEMİ

ISO 27001 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi Sertifika Programı Nedir, Ne Anlama Gelmektedir ?

Teknolojik gelişmelerin hayatımızın içinde tamamıyla yer almasından sonra  bilginin gizliliği yönünden açıklar oluşmaya başladı ve bilgi güvenliği günümüz koşullarında önemli bir etken olarak kendine yer buldu. Bu bağlamda orta ve büyük ölçekli hatta küçük ölçekli tüm firmaların, firma içi bilgilerini koruması ve bilgi sızıntısını engellemek amacıyla ISO 27001 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi kriterlerine başvurduğu, bu konuda gizliliği koruyabilecek ve sürdürebilecek ISO 27001 BGYS sertifikası bulunan ekip arkadaşları ile çalışmaya yönelmişlerdir. Bu ihtiyaca yönelik olan geliştirilen ISO 27001 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi, bilginin güvenliği konusunda işletmelerin izlemesi gereken yol haritasını ortaya koymaktadır. Bilginin gizliliği kadar ona sadece yetkili kişilerin erişimini doğru şartlar altında sağlamak da yine bu standardın içerisinde yer alan bir diğer konudur.

 

EĞİTİM 10 UZAKTAN EĞİTİM SAATİ SÜRECEKTİR. KENDİ MÜSAİTLİĞİNİZE GÖRE SİSTEME GİRİP EĞİTİM VİDEOLARINIZI İZLEYEBİLİRSİNİZ.

 

Uluslararası düzeyde geçerli olan ISO 27001 Standardı firmaların bilgi güvenliği konusunda izlemesi gereken yol haritasını çıkartmaktadır. Firmanın hitap ettiği kitlelerin(müşteri,tedarikçi vb) mağduriyetini ortadan kaldırmaktadır. Bilginin yalnızca erişim hakkına sahip olan kişiler tarafından görüntülenebilmesi süreklilik ve güvenlik açısından oldukça önem taşımaktadır. Kaybedilen bilginin telafisi olmayacaktır.

Yıllar içerisinde tecrübe ile elde ettiğiniz bilgileri bilgisayarlara yükleyip kaybetmeyi kimse istemez. Şirketiniz içerisinde sahip olduğunuz tüm yönetimsel değerleri korumak istersiniz. ISO 27001 Bilgi Güvenliği tam anlamıyla bilginin korunma tedbirlerinin (ISO 27001 Standardı) işletmenizde uygulanmasına yol gösterir.

Hiçbir güvenliğiniz yok ise kaybedilen bilgiye sahip çıkabilmenizde zor olacaktır. Kayıt bu sebeple önemlidir. ISO 27001, bilginin saklandığı, oluşturulduğu, arşivlendiği, yedeklendiği ve transfer edildiği alanlarda korunmaya çok daha muhtaçtır.

 

ISO 27001 Sisteminin Faydaları Nelerdir?

  • Sürekliliği sağlar.
    Bilgiyi ve firma içi uygulamaları korur.
    Güvenlik açığını ortadan kaldırır.
    Küresel kabul görmesi.
    Piyasada farklılaşma.
    Kurumsal yönetim.
    Güvenliğe binlerce lira masraf yapmaktan kurtarır.
    Risk değerlendirmesi.
    Fiziksel ve çebresel güvenlik şartları.
    Gereksiz iş yükünden kurtarır.
    Yasal kriterler sağlanmış olur.
    Firma varlıklarına yabancı erişimlere karşı koruma sağlar.
    Saygınlık korunur.
    Denetim planları.

  • 10 Uzaktan Eğitim Saati Sürecektir.

Örnek Sertifika ; 


Örneği verilen belgede ''Örnek'' olarak bildirilen eğitim başlığı programlara göre değişiklik göstermektedir.

Eğitim Sonunda ; İstanbul Gedik Üniversitesi Sürekli Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi Onaylı ve Rektör İmzalı Sertifika Sahibi Olacaksınız. Belgeler Tarafınıza Yurtiçi Kargo ile alıcı ödemeli olarak eğitim süreniz bittikten sonra EN GEÇ 20 iş günü içerisinde kargoya teslim edilecektir.

 

       

Kazanımlar


Eğitim sonunda elde edeceğiniz kişisel ve mesleki gelişim sertifikanız/sertifikalarınız ile iş hayatında kendinizi bir adım öne taşıyabilirsiniz. Bu tür eğitimler destekleyici faaliyetler sınıfında bulunmaktadır. Gelişiminize katkıdda bulunarak almaya hak kazandığınız sertifikanız/sertifikalarınızı CV'nize ekleyerek kullanabilirsiniz. Üniversitemiz tarafından verilen sertifikaları kamu ve özel sektörde geçerlidir.

Eğitim Süreci

Tüm işlemler online gerçekleşecektir.
Kendi müsaitliğinize göre sisteme girip eğitim videolarınıza 7/24 erişim sağlayabileceksiniz.
Eğitim sonunda test usulü sınavınız olacaktır.
Sınavlar ortalama 20-40 soru arasında olmaktadır.
Üç defa ücretsiz sınav hakkınız bulunmaktadır.
Geçme notu 50 puandır.
1 ay eğitim süreniz bulunmaktadır.Çoklu katılımlarda eğitim süresi uzamaktadır.

Eğitime Kimler Katılabilir

İlgili bölüm çalışanları/mezunları ve ilgili bölümlerde eğitimini sürdüren öğrenciler sertifikalı eğitim programına başvuruda bulunabilir.

Nasıl Katılırım?


'Eğitime Katıl'' butonuyla kaydınızı tamamlayabilirsiniz. Sistem sizi kayıt işlemleri için yönlendirmektedir. Ödeme işleminizi Banka/Kredi Kartı ile veya Havale/EFT yöntemiyle tamamlayabilirsiniz. Kredi ve Banka Kartı ödeme yaptığınızda kaydınız hemen açılıp giriş bilgilerinin SMS olarak gelecektir. Havele/EFT Ödemelerini ise mesai saatleri içerisinde yapmanız durumunda sisteminiz aynı gün , mesai dışı yapmanız durumunda ise ilk mesai gününde açılıp giriş bilgileriniz SMS olarak size ulaşacaktır.

 

BAŞVURU SÜRECİ


•Katılımcılar Dünyanın her yerinden katılabilir.
•Eğitim başlangıç ve bitiş tarih aralığında tüm ders videoları açık olup, eğitimleri istediğiniz gün ve saatte 7/24 izleyebilirsiniz.
•Ödeme işleminiz kredi kartı veya banka hesabından gerçekleştirebilirsiniz.
•Ödeme işlemini banka hesabı ile gerçekleştirmeniz durumunda ad, soyad, eğitim adı ile birlilte dekontunuzu 0543 613 12 00 whatsapp hattımıza iletmeniz gerekmektedir.
•Ödemesi Yapılmayan Başvuru Kabul Edilmeyecektir.
Banka Hesap Bilgilerimiz
İSTANBUL GEDİK ÜNİVERSİTESİ
TR53 0003 2000 0000 0038 3885 60
ŞUBE ADI: Türkiye Ekonomi Bankası TEB 37-Pendik E-5
(AÇIKLAMA KISMINA LÜTFEN AD SOYAD VE TELEFON NUMARASI BİLGİNİZİ YAZINIZ.)

İLETİŞİM

•0850 303 27 80
Whatsapp Danışma Hattımız: 0 543 613 12 00
uzemigunsem@gedik.edu.tr

Yorumlar (0)

Henüz yorum yapan veya soru soran kimse yok.