HIZLI İŞLEM

Alacağınız tüm belgeler rektör imzalı olarak adresinize gelecek ve e-Devlet'te sorgulanabilir olacaktır.

MENÜ
Eğitim Sepetim {{sepetim.length}} 0
Sepetiniz (Toplam {{sepetim.length}} Ürün)
{{sepet.urun_adi}}
{{sepet.urun_toplam_fiyati}} ₺ {{sepet.urun_toplam_piyasa_fiyati}} ₺
{{sepet.urun_sayisi}} Adet

Erken Çocukluk Eğitiminde Storigami Eğitimi Nedir?

Erken Çocukluk Eğitiminde Storigami Eğitimi Nedir?
Ücretsiz Sertifika Programları Ücretsiz Sertifika Programları

Storigami, hikayelerin anlatımı ve kağıt katlama sanatının birleştiği yaratıcı bir öğrenme yöntemidir. Bu yöntem, erken çocukluk dönemi eğitiminde hikayeleri daha etkili bir şekilde anlatmak ve çocuklara kağıt katlama becerilerini öğretmek için kullanılır. Storigami eğitimi, öğrencilere hikayeleri anlama, yaratıcı düşünme, problem çözme ve sanatsal ifade becerilerini geliştirmeleri için bir araç sağlar.


Storigami eğitimi aşağıdaki unsurları içerebilir:


Hikaye Anlatımı: Storigami eğitimi, öğretmenlerin veya eğitmenlerin öyküleri özgün ve etkileyici bir şekilde anlatmalarını içerir. Öyküler, çocukların ilgisini çekmek ve öğrenme deneyimlerini zenginleştirmek için kullanılır.


Kağıt Katlama Sanatı: Bu eğitimde çocuklara kağıt katlama teknikleri öğretilir. Basit katlama tekniklerinden başlayarak, daha karmaşık tasarımlara kadar çeşitli seviyelerde kağıt katlama becerileri geliştirilir.


Öykü İle İlgili Katlama Projeleri: Her öyküyle ilişkilendirilen özel kağıt katlama projeleri oluşturulur. Öğrenciler, öykünün temalarına ve karakterlerine dayalı olarak kağıdı katlayarak tasarımlar oluştururlar.


Yaratıcı Düşünme ve Problem Çözme: Storigami, çocukların yaratıcı düşünmelerini ve problem çözmelerini teşvik eder. Kağıt katlama projeleri sırasında öğrenciler farklı tasarım seçenekleri üzerinde düşünürler.


Storigami eğitimi, özellikle erken çocukluk dönemi için uygun olan bir öğrenme yöntemidir. Bu yaklaşım, öğrencilere yaratıcı bir şekilde düşünme, hikayeleri anlama ve sanatsal ifade becerilerini geliştirmelerine yardımcı olur. Ayrıca, öğrencilerin öğrenmeyi daha keyifli ve katılımcı bir deneyim olarak görmelerini teşvik eder.