HIZLI İŞLEM

Alacağınız tüm belgeler rektör imzalı olarak adresinize gelecek ve e-Devlet'te sorgulanabilir olacaktır.

MENÜ
Eğitim Sepetim {{sepetim.length}} 0
Sepetiniz (Toplam {{sepetim.length}} Ürün)
{{sepet.urun_adi}}
{{sepet.urun_toplam_fiyati}} ₺ {{sepet.urun_toplam_piyasa_fiyati}} ₺
{{sepet.urun_sayisi}} Adet

Marka Yönetimi ve İmaj Oluşturma Stratejileri

Marka Yönetimi ve İmaj Oluşturma Stratejileri
Ücretsiz Sertifika Programları Ücretsiz Sertifika Programları

Marka yönetimi, bir işletmenin imajını şekillendirmek ve sürdürmek için kullanılan stratejilerin bütününü içerir. İşte marka yönetimi ve imaj oluşturma stratejileri hakkında bilinmesi gerekenler:


Marka Yönetimi Nedir?


  • Marka yönetimi, bir markanın değerini artırmak, marka imajını korumak ve markayı müşterilere tanıtmak için kullanılan süreç ve stratejileri içerir.
  • Bu stratejiler, markanın kimliği, değerleri, hedef kitlesi ve rekabet avantajları ile ilgilidir.


İmaj Oluşturma Stratejileri:


  • Marka Kimliği: Markanızın görsel ve sözlü kimliğini net bir şekilde tanımlayın, bu kimlik markanızın temelini oluşturur.
  • Hikaye Anlatımı: Markanızın bir hikayesi olsun ve bu hikaye müşterilere bağlantı kurmalarına yardımcı olsun.
  • Müşteri Deneyimi: Müşterilere mükemmel bir deneyim sunarak marka sadakati oluşturun.
  • Sosyal Sorumluluk: Markanızın toplumsal sorumluluk projelerine katılımı, olumlu bir imaj oluşturabilir.