Çeşitli alanlarda uzmanlık kazanabileceğiniz sertifika programlarımızı keşfedin ve kariyerinize yeni bir yön verin.
Farklı konularda bilgi sahibi olabileceğiniz ücretsiz seminerlerimize katılarak kendinizi geliştirin ve yeni perspektifler kazanın.
Bursa ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Eğitimi Nedir
ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Eğitimi, bir kuruluşun müşteri memnuniyetini artırmak için ISO 10002 standardının gerekliliklerini ve uygulanmasını öğretmeyi amaçlayan bir eğitim programıdır. ISO 10002, müşteri şikayetlerinin etkili bir şekilde ele alınmasını sağlayarak müşteri memnuniyetini artırmaya odaklanan bir standardıdır. Bu standarda uygun olarak uygulanan müşteri şikayet yönetimi, şirketlerin müşteri memnuniyetini artırırken, müşteri şikayetlerini olumlu bir şekilde ele alarak müşteri sadakatini de artırmasına yardımcı olur. Bu eğitim programı, şikayet yönetim sistemleri, müşteri memnuniyeti ölçümü, şikayet analizi ve müşteri şikayetleri için çözüm geliştirme konularını kapsamaktadır.
Sıklıkla Birlikte Okunanlar
NE YAPIYOR?
e-Devlet ve Üniversite Onaylı Sertifikalar kariyerinizde sizi bir adım öne taşımaktadır. Üniversite Güvencesi İle İhtiyacınız Olan Güncel İçerikler burada!