Çeşitli alanlarda uzmanlık kazanabileceğiniz sertifika programlarımızı keşfedin ve kariyerinize yeni bir yön verin.
Farklı konularda bilgi sahibi olabileceğiniz ücretsiz seminerlerimize katılarak kendinizi geliştirin ve yeni perspektifler kazanın.
ÇAĞRI MERKEZİ TEMSİLCİSİ YETİŞTİRME PROGRAMI
ÇAĞRI MERKEZİ TEMSİLCİSİ YETİŞTİRME PROGRAMI
Günümüzde artık birçok kurumsal firma, müşterilerine daha kolay ulaşmak ve kaliteli hizmet vermek adına çağrı merkezi sistemlerinden faydalanıyor. Dolayısıyla mevcut veya potansiyel müşterilerin şirket hakkındaki görüşleri ve yapacağı seçimler, bireyin tamamen çağrı merkezinden aldığı hizmet veya bilgilendirmenin ne kadar tatmin edici olmasına bağlı bir durum. Bu yüzden çağrı merkezi çalışanlarının veya bu konuda kariyer yapmaya yeni karar verenlerin iyi bir eğitimden geçmesinde fayda var. Bunun içinse bilgisayarı ya da tableti olan herkesin faydalanabileceği uzaktan eğitim programları mevcut. Zamanı kısıtlı ve özellikle çalışan bireyler için oldukça kullanışlı olan bu eğitim sistemi sayesinde kişiler edindikleri bilgiler doğrultusunda daha bilinçli birer çalışana dönüşürken, iş arayan kişiler ise özgeçmişlerini olumlu etkileyecek bir ekleme yapma imkânına sahip oluyorlar.
Firmalar Açısından Alınacak Eğitimin Önemi
Müşterilerin; özellikle de firma ile ilk kez tanışacak olanların edineceği ilk izlenimler tamamen çağrı merkezi personelinin verdiği hizmetin kalitesine bağlıdır. Buna göre çalışan bireyin müşteriye güven vermesi, tam olarak bilgilendirmesi, zorlu kişiler karşısında sabırlı ve hoşgörülü olması, her zaman pozitif bir tutum takınması yani kısacası firmayla ilgili müşterinin kafasında soru işaretleri bırakmaması gerekir. Bireyin faydalanacağı uzaktan eğitim paketlerinde tüm bu niteliklerle ilgili ayrıntılı bilgi mevcuttur. Ayrıca olası zorlu durumlarda ne gibi alternatif çözümler üretilmesi gerektiğiyle ilgili örneklendirmeler ve açıklamalar da eğitim paketinin içerisinde yer alır.
Çağrı Merkezi Temsilcisi Görevleri Nelerdir?
Müşteri ile kurulacak ilişkilerde en önemli görevi üstlenen çağrı merkezi temsilcileri, şirketin en önemli pozisyonlarından birinde yer alır. Dolayısıyla bu alanda kariyer yapmak isteyen kişilerin verilecek görevleri karşılayacak niteliklere sahip olması gerekir. Çağrı merkezi personelinin görev tanımları arasında ise şunlar yer alır;