Finansal Halkla İlişkiler Sertifikası

Yorumlar

4.46
(35)

Finansal Halkla İlişkiler Sertifikası

₺1.399,00

Finans profesyonellerine, iletişim uzmanlarına ve işletme yöneticilerine finansal iletişim stratejilerini geliştirme ve uygulama yeteneği kazandırmayı amaçlar.

Öne Çıkanlar

  • Eğitime Anında Başla
  • Kamu ve Özel Sektörde Geçerli
  • Bilgisayar, Telefon ve Tabletten Erişim

Finansal Halkla İlişkiler
Sertifikası

Finansal halkla ilişkiler (Finansal PR), bir finans kuruluşunun veya şirketin finansal iletişimini yönetme ve paydaşlarına (yatırımcılar, hissedarlar, analistler, medya vb.) finansal performansı hakkında doğru ve şeffaf bilgi sağlama sürecini ifade eder. Bu, finansal kurumlar, şirketler ve yatırımcılar arasındaki iletişimi kolaylaştırarak güveni artırmayı ve şirketin itibarını korumayı amaçlar.

Finansal Halkla İlişkilerin Temel Amacı:

  • İtibarı Koruma ve İyileştirme: Finansal halkla ilişkiler, bir kuruluşun veya şirketin itibarını koruma ve iyileştirme amacını taşır. Finansal başarısızlık, skandal veya olumsuz olaylar durumunda, şirketin itibarını yönetme stratejileri geliştirir.

  • Yatırımcı İlişkileri: Finansal halkla ilişkiler, yatırımcılarla düzenli iletişim kurarak şirketin finansal sağlığı hakkında doğru ve güvenilir bilgi sağlar. Bu, yatırımcıların güvenini artırır.

  • Analist İlişkileri: Finansal PR, finansal analistlerle işbirliği yaparak şirketin finansal analizlerini geliştirir ve analist toplantıları düzenler.

  • Medya İlişkileri: Medya ile işbirliği yaparak şirketin finansal hikayesini paylaşır ve doğru medya kapsamını sağlar.

  • Regülasyon ve Uyum Yönetimi: Finansal halkla ilişkiler, finansal düzenlemelere ve uyumluluğa yönelik iletişimi kolaylaştırır.

Finansal Halkla İlişkiler Eğitimi:

Finansal halkla ilişkiler eğitimi, finans profesyonellerine, iletişim uzmanlarına ve işletme yöneticilerine finansal iletişim stratejilerini geliştirme ve uygulama yeteneği kazandırmayı amaçlar.

Finansal halkla ilişkiler eğitimi, finans sektöründe veya finansla ilgili herhangi bir organizasyonda çalışan profesyonellerin, finansal iletişimde etkili bir şekilde rol alabilmeleri için gerekli becerileri kazandırmayı amaçlar. Ayrıca, finansal kurumların ve şirketlerin itibarlarını koruma ve finansal başarılarını vurgulama yeteneklerini geliştirir.

Örnek Sertifika ; 

 

Örneği verilen belgede ''Örnek'' olarak bildirilen eğitim başlığı programlara göre değişiklik göstermektedir.
Eğitim Sonunda ; İstanbul Gedik Üniversitesi Sürekli Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi Onaylı ve Rektör İmzalı Sertifika Sahibi Olacaksınız. Belgeler Tarafınıza eğitiminizi tamamladıktan sonra 5 iş günü içerisinde e-Devlet üzerinden gönderilecektir.  Fiziki kargo istemeniz ek ödeme yapmanız gerekmektedir.

Fiziki kargo tercihi yapan, kargo gönderimi sağlanan ve buna rağmen teslim almayan ve sertifikası merkezimize dönen adayların yeniden kargo gönderimi yapılması için 500 ₺ ek ödeme yapması gerekmektedir. Size gönderilen kargoları lütfen teslim alınız. Teslim alınmaması ve yeniden kargolanması için ek ödeme yapılmaması durumunda adayın belgesi 1 ay (30 gün) içerisinde imha edilecektir.

Türkçe ve İngilizce Sertifika Örneği;

İstanbul Gedik Üniversitesi Üniversite Onaylı Sertifika

Kazanımlar

Eğitim sonunda elde edeceğiniz kişisel ve mesleki gelişim sertifikanız/sertifikalarınız ile iş hayatında kendinizi bir adım öne taşıyabilirsiniz. Bu tür eğitimler destekleyici faaliyetler sınıfında bulunmaktadır. Gelişiminize katkıda bulunarak almaya hak kazandığınız sertifikanız/sertifikalarınızı CV'nize ekleyerek kullanabilirsiniz.

Eğitime Kimler Katılabilir

İlgili bölüm çalışanları/mezunları ve ilgili bölümlerde eğitimini sürdüren öğrenciler sertifikalı eğitim programına başvuruda bulunabilir.

Nasıl Katılırım?

"Eğitime Katıl'' butonuyla kaydınızı tamamlayabilirsiniz. Sistem sizi kayıt işlemleri için yönlendirmektedir. Ödeme işleminizi Banka/Kredi Kartı ile veya Havale/EFT yöntemiyle tamamlayabilirsiniz. Kredi ve Banka Kartı ödeme yaptığınızda kaydınız hemen açılıp giriş bilgilerinin SMS olarak gelecektir. Havele/EFT Ödemelerini ise mesai saatleri içerisinde yapmanız durumunda sisteminiz aynı gün, mesai dışı yapmanız durumunda ise ilk mesai gününde açılıp giriş bilgileriniz SMS olarak size ulaşacaktır.

Başvuru Süreci

  • Katılımcılar Dünyanın her yerinden katılabilir.
  • Eğitim başlangıç ve bitiş tarihi aralığında tüm ders videoları açık olup, eğitimleri istediğiniz gün ve saatte 7/24 izleyebilirsiniz.
  • Ödeme işleminiz kredi kartı veya banka hesabından gerçekleştirebilirsiniz.
  • Ödeme işlemini banka hesabı ile gerçekleştirmeniz durumunda ad, soyad, eğitim adı ile birlilte dekontunuzu 0543 613 12 00 whatsapp hattımıza iletmeniz gerekmektedir.
  • Ödemesi Yapılmayan Başvuru Kabul Edilmeyecektir.
  • Kayıt olan öğrencilere açılan sistemler 2 ay sonra kapatılacaktır.

Banka Hesap Bilgilerimiz

Banka Adı  : AKBANK T.A.Ş.
Şube Adı    : İMES TİCARİ / 00876
Hesap Adı  : İSTANBUL GEDİK ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ İŞLETMESİ
Hesap No   : 0067465
Kod             : 0046
Swift           : AKBKTRIS
IBAN           : TR29 0004 6008 7688 8000 0674 65

(AÇIKLAMA KISMINA LÜTFEN AD SOYAD VE TELEFON NUMARASI BİLGİNİZİ YAZINIZ.)

İletişim

0850 303 27 80
Whatsapp
uzemigunsem@gedik.edu.tr


Yorumlar

0 yoruma göre

Düşüncelerini paylaş

Bu eğitimi kullandıysanız, düşüncelerinizi diğer kişiler ile paylaşın

Yeni Yorum



Son İncelemeler

GEDİKSEM NE YAPIYOR?

Üniversite onaylı ve e-Devlet'te sorgulanabilir sertifikalı eğitimler ile size destek oluyoruz. Resmi ve geçerli sertifikalar ile kariyerinize yön verin!