ISO 19011 İÇ TETKİK EĞİTİMİ

Firmada kurulmuş olan kalite yönetim sisteminin, kuruluş tarafından oluşturulan kalite standartlarına ve sistem tarafından önceden hazırlanmış olan mevcut düzenlemelere uyup uymadığının kontrol edilmesi anlamına gelen iç denetim sistemi, aynı zamanda oluşturulmuş standartların etkin bir şekilde uygulanıp uygulanmadığını ve aynı çizgide sürdürülüp sürdürülmediğini de kontrol eder. Bu kontrol mekanizmasının başında olan ve kontrol işlemlerini belirli aralıklarla sürdüren kişilere ise İç Tetkik görevlileri denir. Günümüzde kalite kontrol ve iç tetkik sisteminin öneminin gittikçe artma ve bu konuda uzaktan eğitim kuruluşlarının bakanlık onaylı yoğun çalışmalar sürdürmesi ise bu konuda kariyer yapmak isteyen kişiler için oldukça etkilidir.

Eğitimin Önemi

Bir kuruluşta iç tetkik işleminin düzgün bir şekilde yürütülebilmesi için iç tetik yetkililiklerinin denetim konusu olan standartlarla ilgili eğitimli ve standardın gereksinimlerini karşılayacak düzeyde bilgi sahibi olması gerekir. Uzaktan eğitim programlarının içeriğinde yer alan denetim standartları ve teknikleri konusundaki detaylı bilgiler ise, katılımcıların yeterli düzeye gelerek iç tetkik alanında aktif bir alabilmeleri açısından oldukça önemlidir.

Uzaktan Eğitim programının Avantajları

İnteraktif bir ortamda gerçekleştirilen uzaktan eğitim programı sayesinde katılımcılar zamandan tasarruf ederken, aynı zamanda stressiz ve baskısız bir ortamda eğitim alabilme şansına da sahip olurlar. Bunun yanı sıra eğitimin dijital araçlar aracılığıyla veriliyor olması; akıllı telefon, tablet ve dizüstü bilgisayarın hayatımızdan eksik olmadığı modern dünyada eğitim almak isteyen fakat çalıştığı için veya başka nedenlerden dolayı kursa gitmeye imkânı olmayan kişiler için oldukça avantajlı bir seçenek sunar.  Dolayısıyla uzaktan eğitim programları sayesinde katılımcılar istedikleri her an ve her yerde önceden hazırlanmış olan eğitim içeriklerine kolayca ulaşabilme imkânına sahip olur.

Eğitim içeriği ve Süreci

Hızlandırılmış öğrenim teknikleri aracılığıyla hazırlanan ve modern eğitim metotlarının kullanıldığı uzaktan eğitim programlarının ders içerikleri ise, konusunda uzman ve deneyimli kişiler tarafından sunulur. Kurs bitiminde ise yapılacak sınav sonrasında başarılı olan katılımcılar, resmi onaylı sertifikaya hak kazarak iç tetkikçi olma yolundaki ilk adımlarını atarlar. Sertifikayı aldıktan sonra aktif olarak göreve başlayacak olan katılımcılar, bulundukları firmadaki yönetim sistemlerinin tüm iç tetkik aşamalarında görev alabilecekleri gibi, aynı zamanda tedarikçi denetimlerini de gerçekleştirebilirler.

Ayrıca Bakınız

ISO 19011 İç Tetkik Sertifikalı Eğitim Programı

İlginizi Çekebilir

İlginç Konu

Filial Terapi ve Faydaları Nedir

Filial Terapi, ailelerde görülen zorluklar ve çocukların duygusal sorunlarına yardımcı olmak için kullanılan bir terapi yöntemidir.

İlginç Konu

Etkili İletişim ve İnsanları Tanıma Sanatı Eğitimi Nedir?

Bireylerin iletişim becerilerini geliştirmelerine ve çevrelerindeki insanları daha iyi anlamalarına yardımcı olan bir eğitim programını ifade eder.

İlginç Konu

Filial Terapi Eğitimi

Filial terapi, aile içinde çocukların gelişimini destekleyen ve aile bağlarını güçlendiren bir terapi yaklaşımıdır. Bu terapi yaklaşımı, genellikle çocuklara oyunlar oynayarak ve oyuncaklar kullanarak terapi yapmayı içerir.

İlginç Konu

Toplantı Yönetimi

Toplantı yönetimi, bir grup insanın bir araya geldiği ve belirli bir amaca hizmet etmek üzere etkili bir şekilde yönetildiği süreçtir.

İlginç Konu

Sahne ve Dekor Tasarımı Mezunları İçin Sertifikalar?

Sahne ve Dekor Tasarımı bölümü mezunları, tiyatro, sinema, televizyon etkinlik sektörlerinde kariyerlerini ilerletmek ve uzmanlık sertifikaları düşünebilirler.

İlginç Konu

İnşaat Teknolojisi Mezunları İçin Sertifikalar?

İnşaat Teknolojisi Bölümü mezunları, inşaat sektöründe kariyer yapmayı planlıyorsa, belirli sertifikalar ve eğitimler mesleki yetkinliklerini artırabilirler.

İlginç Konu

Biyoteknoloji Mezunları İçin Sertifikalar?

Biyoteknoloji Bölümü mezunları, biyoteknoloji alanında kariyerlerini geliştirmek, uzmanlaşmak iş fırsatlarını artırmak için çeşitli sertifikaları alabilirler.

İlginç Konu

Acil Yardım ve Afet Yönetimi Mezunları İçin Sertifikalar?

Acil Yardım ve Afet Yönetimi Bölümü mezunları için önemli olan sertifikalar, geliştirmelerine, iş bulmalarına kariyerlerini ilerletmelerine yardımcı olabilir.

Anasayfa Giriş Yap Kategoriler