HIZLI İŞLEM

Alacağınız tüm belgeler e-Devlet'te Sorgulanabilir Olacaktır.

MENÜ
Eğitim Sepetim {{sepetim.length}} 0
Sepetiniz (Toplam {{sepetim.length}} Ürün)
{{sepet.urun_adi}}
{{sepet.urun_toplam_fiyati}}.00 TL {{sepet.urun_toplam_piyasa_fiyati}}.00 TL
{{sepet.urun_sayisi}} Adet

0-36 Ay Çocuk Bakımı Eğitimi (SGK Çalışan Anne Desteği)

Yıldız Puanı
4.05
(36)
Fiyatı
%2 İNDİRİM 360.00 TL 450.00 TL
KALAN 45 Kontenjan
EĞİTİME KATIL

Eğitim İçeriği

0-36 Ay Çocuk Bakımı Eğitimi (SGK Çalışan Anne Desteği)


Sertifikalı 0-36 Ay Çocuk Bakımı Eğitimi , SGK Çalışan Anne Desteği Programına Uygundur. SGK Çalışan Anne Desteğinden Faydalanmak İçin Gereken Çocuk Gelişimi Sertifikası Almak İçin İnceleyiniz.

Çalışan annelere 325 EURO Yaklaşık 3000TL DESTEK ! Destek için zorunlu olan bu sertifikaya en kısa sürede sahip olmak için hızlı kayıt olabilirsiniz. Eğitim Programımız ve Sertifikamız bu konuda SGK'dan kabul görmektedir.

Türkiye Cumhuriyeti ve AB tarafından finanse edilen SGK tarafından yürütülmekte olan Eğitimli Çocuk Bakıcılarının Teşviki Yoluyla Kayıtlı Kadın İstihdamının Desteklenmesi Projesi; Ankara,İstanbul ve İzmir illerinde uygulanmaktadır.Proje ile kadınlara toplamda 25.472.000 Avro (€) mali destek aktarılacaktır.

 

Çalışmak, işe geri dönmek ya da yeni bir işte çalışmaya başlamak istiyorsanız, bu Proje ile Sosyal Güvenlik Kurumu bütçenize aylık 325 avro Çalışan Anne Desteği sağlıyor. Destek miktarı 2021 yılında aylık 325 avrodur.  2022 yılında 350 avroya çıkacaktır. Özel gereksinimli çocuğu olan annelere fazladan 50 avro ödenmektedir. Proje kayıtları devam ediyor.

Ön kayıtlar e-devlet şifresi ile buradan veya www.sgk.gov.tr internet adresi üzerinden gerçekleştirilmekte olup ön kaydını başarıyla yapanilk 3700 anneye kesin kaydını yaptırmak üzere randevu verilecektir.

Kaynak: https://sgkegitimlibakici.org/
 

 


 

Örnek Sertifika ; 


Örneği verilen belgede ''Örnek'' olarak bildirilen eğitim başlığı programlara göre değişiklik göstermektedir.

Eğitim Sonunda ; İstanbul Gedik Üniversitesi Sürekli Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi Onaylı ve Rektör İmzalı Sertifika Sahibi Olacaksınız. Belgeler Tarafınıza Yurtiçi Kargo ile alıcı ödemeli olarak eğitim süreniz bittikten sonra EN GEÇ 20 iş günü içerisinde kargoya teslim edilecektir.

 

       

Kazanımlar


Eğitim sonunda elde edeceğiniz kişisel ve mesleki gelişim sertifikanız/sertifikalarınız ile iş hayatında kendinizi bir adım öne taşıyabilirsiniz. Bu tür eğitimler destekleyici faaliyetler sınıfında bulunmaktadır. Gelişiminize katkıdda bulunarak almaya hak kazandığınız sertifikanız/sertifikalarınızı CV'nize ekleyerek kullanabilirsiniz. Üniversitemiz tarafından verilen sertifikaları kamu ve özel sektörde geçerlidir.

Eğitim Süreci

Tüm işlemler online gerçekleşecektir.
Kendi müsaitliğinize göre sisteme girip eğitim videolarınıza 7/24 erişim sağlayabileceksiniz.
Eğitim sonunda test usulü sınavınız olacaktır.
Sınavlar ortalama 20-40 soru arasında olmaktadır.
Üç defa ücretsiz sınav hakkınız bulunmaktadır.
Geçme notu 50 puandır.
1 ay eğitim süreniz bulunmaktadır.Çoklu katılımlarda eğitim süresi uzamaktadır.

Eğitime Kimler Katılabilir

İlgili bölüm çalışanları/mezunları ve ilgili bölümlerde eğitimini sürdüren öğrenciler sertifikalı eğitim programına başvuruda bulunabilir.

Nasıl Katılırım?


'Eğitime Katıl'' butonuyla kaydınızı tamamlayabilirsiniz. Sistem sizi kayıt işlemleri için yönlendirmektedir. Ödeme işleminizi Banka/Kredi Kartı ile veya Havale/EFT yöntemiyle tamamlayabilirsiniz. Kredi ve Banka Kartı ödeme yaptığınızda kaydınız hemen açılıp giriş bilgilerinin SMS olarak gelecektir. Havele/EFT Ödemelerini ise mesai saatleri içerisinde yapmanız durumunda sisteminiz aynı gün , mesai dışı yapmanız durumunda ise ilk mesai gününde açılıp giriş bilgileriniz SMS olarak size ulaşacaktır.

 

BAŞVURU SÜRECİ


•Katılımcılar Dünyanın her yerinden katılabilir.
•Eğitim başlangıç ve bitiş tarih aralığında tüm ders videoları açık olup, eğitimleri istediğiniz gün ve saatte 7/24 izleyebilirsiniz.
•Ödeme işleminiz kredi kartı veya banka hesabından gerçekleştirebilirsiniz.
•Ödeme işlemini banka hesabı ile gerçekleştirmeniz durumunda ad, soyad, eğitim adı ile birlilte dekontunuzu 0543 613 12 00 whatsapp hattımıza iletmeniz gerekmektedir.
•Ödemesi Yapılmayan Başvuru Kabul Edilmeyecektir.
Banka Hesap Bilgilerimiz
İSTANBUL GEDİK ÜNİVERSİTESİ
TR53 0003 2000 0000 0038 3885 60
ŞUBE ADI: Türkiye Ekonomi Bankası TEB 37-Pendik E-5
(AÇIKLAMA KISMINA LÜTFEN AD SOYAD VE TELEFON NUMARASI BİLGİNİZİ YAZINIZ.)

İLETİŞİM

•0850 303 27 80
Whatsapp Danışma Hattımız: 0 543 613 12 00
uzemigunsem@gedik.edu.tr

Yorumlar (0)

Henüz yorum yapan veya soru soran kimse yok.