Danışanla İlk Görüşme Teknikleri ve Anamnez Alma Eğitimi (CANLI)
Mevcut Seçenekler
Danışanla İlk Görüşme Teknikleri ve Anamnez Alma Eğitimi
Danışanla ilk görüşme, psikolojik danışmanlık veya terapi sürecinde oldukça önemli bir adımdır. Bu görüşmede, danışanın ne gibi sorunları olduğu, nasıl bir yardıma ihtiyacı olduğu, hedefleri ve beklentileri hakkında bilgi toplanır. İlk görüşme aynı zamanda, danışanın güvenini kazanmak ve psikolojik danışmanlık sürecine hazırlamak için de önemlidir.
Danışanla İlk Görüşme Teknikleri ve Anamnez Alma danışma sürecinde terapist ve danışmanların kullanacağı özel teknikler bütününden oluşmaktadır.
Eğitimin Tanıtımı
Psikoterapide ilk görüşme, terapist ve danışanın ilk defa bir araya gelmesi dolayısı ile önem arz eder. Terapist ve danışanın süreç boyunca nasıl ilerleyeceğinin ilk adımı bu şekilde atılmış olur. Bu eğitimde psikolojik danışma yapacak olan bireylerin, terapötik ilişki kurma, çerçeve oluşturma, doğru öykü alma gibi becerilerini geliştirmek amaçlanmaktadır.
Eğitimin Amacı
Eğitimin amacı, katılımcılara yetişkin temel klinik ilk görüşme becerileri kazandırmak, seans yapılandırması, yönetimi ve görüşme tekniklerinin uygulamalı olarak öğrenilmesini ve bu alanda temel bilgileri sağlamaktır.
Eğitim İçeriği
- İlk Görüşme Nedir, Nasıl Olur
- Görüşme Odası Nasıl Olmalıdır
- İlk Görüşme Formunda Hangi Bilgilere Yer Verilmeli
- Danışandan Doğru Ve Dürüst Bilgiye Nasıl Ulaşılır
- Terapi Çerçevesi Nedir
- Terapide Ne Düzeltir
- İlk Görüşmede Dikkat Edilmesi Gereken Unsurlar
- Psikoterapi Odası
- Terapötik İttifak Süreci
- Danışanın Psikoterapi Sürecindeki Motivasyonu
- Danışanı Psikiyatriste Yönlendirme Süreci
- Çalışılabilir, Çalışılamaz Danışanlar
- Danışanın Beden Dilini Okuma
- Danışandan İpuçları Toplama
- Danışanı Dinleme ve Anlama
Eğitim Gün Dağılımı
- 20:00-21:30 İlk Görüşmede Anamnez Alma
- 21:45- 23:00 İlk Görüşmede Danışandan İpucu Toplama
Eğitim Tarihi
- 26 Nisan 2024
Eğitmenler
- Klinik Psikolog Zeynep TEPE
Örnek Sertifika ;
Örneği verilen belgede ''Örnek'' olarak bildirilen eğitim başlığı programlara göre değişiklik göstermektedir.
Eğitim Sonunda ; İstanbul Gedik Üniversitesi Sürekli Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi Onaylı ve Rektör İmzalı Sertifika Sahibi Olacaksınız. Belgeler Tarafınıza eğitiminizi tamamladıktan sonra 5 iş günü içerisinde e-Devlet üzerinden gönderilecektir. Fiziki kargo istemeniz ek ödeme yapmanız gerekmektedir.
Fiziki kargo tercihi yapan, kargo gönderimi sağlanan ve buna rağmen teslim almayan ve sertifikası merkezimize dönen adayların yeniden kargo gönderimi yapılması için 500 ₺ ek ödeme yapması gerekmektedir. Size gönderilen kargoları lütfen teslim alınız. Teslim alınmaması ve yeniden kargolanması için ek ödeme yapılmaması durumunda adayın belgesi 1 ay (30 gün) içerisinde imha edilecektir.
Türkçe Sertifika Örneği;
İngilizce Sertifika Örneği;
Kazanımlar
Eğitim sonunda elde edeceğiniz kişisel ve mesleki gelişim sertifikanız/sertifikalarınız ile iş hayatında kendinizi bir adım öne taşıyabilirsiniz. Bu tür eğitimler destekleyici faaliyetler sınıfında bulunmaktadır. Gelişiminize katkıda bulunarak almaya hak kazandığınız sertifikanız/sertifikalarınızı CV'nize ekleyerek kullanabilirsiniz.
Eğitime Kimler Katılabilir
İlgili bölüm çalışanları/mezunları ve ilgili bölümlerde eğitimini sürdüren öğrenciler sertifikalı eğitim programına başvuruda bulunabilir.
Nasıl Katılırım?
"Eğitime Katıl'' butonuyla kaydınızı tamamlayabilirsiniz. Sistem sizi kayıt işlemleri için yönlendirmektedir. Ödeme işleminizi Banka/Kredi Kartı ile veya Havale/EFT yöntemiyle tamamlayabilirsiniz. Kredi ve Banka Kartı ödeme yaptığınızda kaydınız hemen açılıp giriş bilgilerinin SMS olarak gelecektir. Havele/EFT Ödemelerini ise mesai saatleri içerisinde yapmanız durumunda sisteminiz aynı gün, mesai dışı yapmanız durumunda ise ilk mesai gününde açılıp giriş bilgileriniz SMS olarak size ulaşacaktır.
Başvuru Süreci
- Katılımcılar Dünyanın her yerinden katılabilir.
- Eğitim başlangıç ve bitiş tarihi aralığında tüm ders videoları açık olup, eğitimleri istediğiniz gün ve saatte 7/24 izleyebilirsiniz.
- Ödeme işleminiz kredi kartı veya banka hesabından gerçekleştirebilirsiniz.
- Ödeme işlemini banka hesabı ile gerçekleştirmeniz durumunda ad, soyad, eğitim adı ile birlilte dekontunuzu 0543 613 12 00 whatsapp hattımıza iletmeniz gerekmektedir.
- Ödemesi Yapılmayan Başvuru Kabul Edilmeyecektir.
- Kayıt olan öğrencilere açılan sistemler 2 ay sonra kapatılacaktır.
Banka Hesap Bilgilerimiz
Banka Adı : AKBANK T.A.Ş.
Şube Adı : İMES TİCARİ / 00876
Hesap Adı : İSTANBUL GEDİK ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ İŞLETMESİ
Hesap No : 0067465
Kod : 0046
Swift : AKBKTRIS
IBAN : TR29 0004 6008 7688 8000 0674 65
(AÇIKLAMA KISMINA LÜTFEN AD SOYAD VE TELEFON NUMARASI BİLGİNİZİ YAZINIZ.)