HIZLI İŞLEM

Alacağınız tüm belgeler rektör imzalı olarak adresinize gelecek ve e-Devlet'te sorgulanabilir olacaktır.

MENÜ
Eğitim Sepetim {{sepetim.length}} 0
Sepetiniz (Toplam {{sepetim.length}} Ürün)
{{sepet.urun_adi}}
{{sepet.urun_toplam_fiyati}} ₺ {{sepet.urun_toplam_piyasa_fiyati}} ₺
{{sepet.urun_sayisi}} Adet
İş ve Meslek Danışmanı Sertifikalı Eğitim Programı

İş ve Meslek Danışmanı Sertifikalı Eğitim Programı

Yıldız Puanı
4.79
(54)
Fiyatı
%35 İNDİRİM 1640 ₺ 2540 ₺
KALAN 42 Kontenjan
Mevcut Seçenekler
EĞİTİM HAKKINDA BİLGİ ALMAK İSTİYORUM
İş ve Meslek Danışmanlığı; iş arayanlara, işverenlere ve öğrencilere istihdam ekseninde odaklanmış danışmanlık hizmetleri sunulması faaliyetidir.

İş ve Meslek Danışmanı Sertifikalı Eğitim Programı

 

“İş Arayana Umut, İşverene Güven, Öğrenciye Destek: İş ve Meslek Danışmanlığı…'

İş ve Meslek Danışmanlığı; iş arayanlara, işverenlere ve öğrencilere istihdam ekseninde odaklanmış danışmanlık hizmetleri sunulması faaliyetidir. Bu hizmetler kapsamında; öğrencilerin meslek seçimlerine, İŞKUR'a kayıtlı iş arayanların iş bulmalarına, mesleki uyum problemlerini gidermelerine, mesleki becerilerini geliştirmelerine, mesleklerini/işlerini değiştirmelerine destek olunmakta, işverenlerin ise mevzuat çerçevesinde bilgilendirilmeleri sağlanmakta ve eleman temini gibi işgücü piyasasına ilişkin konularda talepleri karşılanmaktadır.
 

“Herkesin bir İş ve Meslek Danışmanı var.'

İş ve Meslek Danışmanlarının, İŞKUR'a kayıtlı tüm iş arayanlara,  işverenlere ve ayrıca öğrencilere daha etkin hizmet verebilmeleri amacıyla her bir danışmana iş arayan, işveren ve okul portföyü atanması ve danışmanların bu hizmeti portföy yönetimi yoluyla sunmaları, böylece her işsizin, işverenin ve okulun bir danışmanı olması sağlanmıştır. İş ve meslek danışmanlığı hizmetiyle, kişilerin özellikleri ile mesleklerin ve işin gerektirdiği nitelik ve şartlar karşılaştırılarak bireyin istek ve durumuna en uygun iş ve mesleği seçmesi, seçilen meslekle ilgili eğitim olanaklarından yararlanması, işe yerleştirilmesi, işe uyumunun sağlanması ile ilgili sorunların çözümüne sistemli olarak yardım edilmektedir.




EĞİTİM İÇERİĞİ: 

1-Danışan Eylem Planı Hazırlama ve İzleme
2-Danışanla Görüşme Uygulaması (Bireysel ve Grup Bazlı)
3-Danışanı Tanımaya Yönelik Ölçme ve Değerlendirme Uygulamaları
4-Dezavantajlı Bireylere Yönelik Danışmanlık Hizmetleri
5-İş Arama Teknikleri ve Özgeçmiş Hazırlama-Europass Sistemi
6-Görüşme Öncesi Hazırlık Faaliyetleri
7-Danışmanlık Sürecinde Bilgi Toplama, Değerlendirme ve Raporlama Yöntemleri
8-Danışmanlık Hizmetlerinde Kullanılan Ölçme ve Değerlendirme Yöntemleri
9-İhtiyaç Analizi Teknikleri
10-Danışmanlık Sürecinde Etkili İletişim, Görüşme ve İkna Teknikleri
11-Problem Çözme ve Karar Verme Teknikleri
12-Temel İnsan ve İşsiz Psikolojisi Bilgisi13-Temel Mentorluk ve Koçluk Teknikleri
14-Temel Sosyal Psikoloji Bilgisi
15-Kariyer Planlama
16-Temel Çalışma Mevzuatı
17-İşgücü Piyasası, İstihdam Hizmetleri ve Politikaları
18-Meslek Analizi, Meslek Standardı ve Yeterliliklerin Kullanım Alanları
19-Örgütlerde Yeni Yönetim Modelleri
20-İşe Alım ve Yerleştirme Süreci
21-İşyeri ve Eğitim Kurumu Ziyareti Uygulamaları
22-Milli Eğitim ve Sınav Sistemi
23-Bilgi Toplama, Değerlendirme ve Raporlama Yöntemleri
24-Etkili İletişim ve İkna Teknikleri
25-İşgücü Piyasası Analizleri
26-Türkiye Ekonomisi ve İşgücü Piyasasındaki Gelişmeler
27-Temel Çalışma Mevzuatı ve Teşvikler
28-Temel Mesleki Rehberlik ve Danışma Bilgisi
29-Ulusal Yeterlilik Sistemi

100 Uzaktan Eğitim Saati Sürecektir.

İşkur sınavına giriş için mecburi olarak alınması gereken belgedir.

Örnek Sertifika ; 

 

Örneği verilen belgede ''Örnek'' olarak bildirilen eğitim başlığı programlara göre değişiklik göstermektedir.
Eğitim Sonunda ; İstanbul Gedik Üniversitesi Sürekli Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi Onaylı ve Rektör İmzalı Sertifika Sahibi Olacaksınız. Belgeler Tarafınıza eğitiminizi tamamladıktan sonra 5 iş günü içerisinde e-Devlet üzerinden gönderilecektir.  Fiziki kargo istemeniz ek ödeme yapmanız gerekmektedir.

Fiziki kargo tercihi yapan, kargo gönderimi sağlanan ve buna rağmen teslim almayan ve sertifikası merkezimize dönen adayların yeniden kargo gönderimi yapılması için 500 ₺ ek ödeme yapması gerekmektedir. Size gönderilen kargoları lütfen teslim alınız. Teslim alınmaması ve yeniden kargolanması için ek ödeme yapılmaması durumunda adayın belgesi 1 ay (30 gün) içerisinde imha edilecektir.

Türkçe Sertifika Örneği;

İstanbul Gedik Üniversitesi Üniversite Onaylı Sertifika

İngilizce Sertifika Örneği;

İstanbul Gedik Üniversitesi Üniversite Onaylı Sertifika

İstanbul Gedik Üniversitesi Üniversite Onaylı Sertifika

Kazanımlar

Eğitim sonunda elde edeceğiniz kişisel ve mesleki gelişim sertifikanız/sertifikalarınız ile iş hayatında kendinizi bir adım öne taşıyabilirsiniz. Bu tür eğitimler destekleyici faaliyetler sınıfında bulunmaktadır. Gelişiminize katkıda bulunarak almaya hak kazandığınız sertifikanız/sertifikalarınızı CV'nize ekleyerek kullanabilirsiniz.

Eğitim Süreci

  • Tüm işlemler online gerçekleşecektir.
  • Kendi müsaitliğinize göre sisteme girip eğitim videolarınıza 7/24 erişim sağlayabileceksiniz.
  • Eğitim sonunda test usulü sınavınız olacaktır.
  • Sınavlar ortalama 20-40 soru arasında olmaktadır.
  • Geçme notu 50 puandır.
  • Kayıt olduğunuz eğitimi tamamlamak için 60 gün süreniz bulunmaktadır. 60 gün sonunda eğitim ve sınav sisteminiz kapatılacaktır. Herhangi bir süre uzatması yapılmayacaktır. 60 günde tamamlanmayan eğitimlerde sürenizi uzatmak için belirlenen ücreti ödemeniz gerekmektedir.
  • 3 defa ücretsiz sınav hakkınız bulunmaktadır, adaylarımızın %99'u ilk sınav haklarında başarılı olmaktadır. Eğer 3 sınav hakkınızda da başarılı olamaz iseniz ek sınav ücreti 500₺'dir.

Eğitime Kimler Katılabilir

İlgili bölüm çalışanları/mezunları ve ilgili bölümlerde eğitimini sürdüren öğrenciler sertifikalı eğitim programına başvuruda bulunabilir.

Nasıl Katılırım?

"Eğitime Katıl'' butonuyla kaydınızı tamamlayabilirsiniz. Sistem sizi kayıt işlemleri için yönlendirmektedir. Ödeme işleminizi Banka/Kredi Kartı ile veya Havale/EFT yöntemiyle tamamlayabilirsiniz. Kredi ve Banka Kartı ödeme yaptığınızda kaydınız hemen açılıp giriş bilgilerinin SMS olarak gelecektir. Havele/EFT Ödemelerini ise mesai saatleri içerisinde yapmanız durumunda sisteminiz aynı gün, mesai dışı yapmanız durumunda ise ilk mesai gününde açılıp giriş bilgileriniz SMS olarak size ulaşacaktır.

Başvuru Süreci

  • Katılımcılar Dünyanın her yerinden katılabilir.
  • Eğitim başlangıç ve bitiş tarihi aralığında tüm ders videoları açık olup, eğitimleri istediğiniz gün ve saatte 7/24 izleyebilirsiniz.
  • Ödeme işleminiz kredi kartı veya banka hesabından gerçekleştirebilirsiniz.
  • Ödeme işlemini banka hesabı ile gerçekleştirmeniz durumunda ad, soyad, eğitim adı ile birlilte dekontunuzu 0543 613 12 00 whatsapp hattımıza iletmeniz gerekmektedir.
  • Ödemesi Yapılmayan Başvuru Kabul Edilmeyecektir.
  • Kayıt olan öğrencilere açılan sistemler 2 ay sonra kapatılacaktır.

Banka Hesap Bilgilerimiz

Banka Adı  : AKBANK T.A.Ş.
Şube Adı    : İMES TİCARİ / 00876
Hesap Adı  : İSTANBUL GEDİK ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ İŞLETMESİ
Hesap No   : 0067465
Kod             : 0046
Swift           : AKBKTRIS
IBAN           : TR29 0004 6008 7688 8000 0674 65

(AÇIKLAMA KISMINA LÜTFEN AD SOYAD VE TELEFON NUMARASI BİLGİNİZİ YAZINIZ.)

İletişim

0850 303 27 80
Whatsapp
uzemigunsem@gedik.edu.tr

Yorumlar (0)

Henüz yorum yapan veya soru soran kimse yok.