
Yönetici Asistanlığı Sertifikalı Eğitim Programı
Yönetici Asistanlığı Sertifikalı Eğitim Programı
YÖNETİCİ ASİSTANLIĞI EĞİTİMİ
Eğitim İçeriği
Küresel dünyada kurumsal ofis yapıları gitgide daha çok birbirine benziyor ve dünyanın en gelişmiş kuruluşlarında uygulanan ofis yönetim sistemleri diğer organizasyonlar bünyesinde de yapılanmaya başlıyor.
Farklı sektörlerde yönetici asistanı olarak çalışanlar ve bu alanda çalışmayı hedefleyenler için başarılı bir kariyer edinmek, hatta bir üst basamağa çıkmak için modern iş yaşamının gerekleri konusunda bilgi sahibi olma gerekliliğ tartışılmaz. Platform Akademi'nin deneyimli eğitimcileri, bunun için gereken bilgi ve becerilere sahip olmanın yollarını 'Üst Düzey Yönetici Asistanlığı Eğitimi'nde sizlerle paylaşıyor.
Eğitimlerimize katılan Yönetici Asistanları ve adayları bilgi ve becerilerini geliştirerek, daha profesyonel bir mesleki yaklaşımla performanslarını maksimize etme ve önlerinde yeni imkanlar açma şansına sahip oluyor. Eğitimlerimiz sonunda geliştirdikleri kişisel performanslarını başarılı biçimde çalıştıkları kurumun vizyon ve hedefleriyle uyumlu hale getiren öğrencilerimiz, önlerinde yükselen kariyer basamaklarını güvenle tırmanmaya başlıyor.
Yönetici Asistanlığı Eğitiminin Amaçları
• Katılımcıların iletişim yeteneklerini maksimum seviyeye çıkarmalarını,
• Yazılı iletişim teknikleri, raporlama, dosyalama sistemlerini kavramalarını,
• Zaman yönetimi ve planlaması uygulamasına hakim olmalarını, karar verme ve problem çözme yeteneği kazanmalarını,
• Beden dili uygulamalarını geliştirmelerini,
• Profesyonel anlamda kendilerini geliştirerek yeni davranış becerileri kazanmalarını,
• Protokol ve görgü kurallarını öğrenmelerini,
Toplantılar düzenleme ve yönetme becerisini kazanmalarını sağlamaktır.
4 Uzaktan Eğitim Saati
Örnek Sertifika ;
Örneği verilen belgede ''Örnek'' olarak bildirilen eğitim başlığı programlara göre değişiklik göstermektedir.
Eğitim Sonunda ; İstanbul Gedik Üniversitesi Sürekli Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi Onaylı ve Rektör İmzalı Sertifika Sahibi Olacaksınız. Belgeler Tarafınıza eğitiminizi tamamladıktan sonra 5 iş günü içerisinde e-Devlet üzerinden gönderilecektir. Fiziki kargo istemeniz durumunda belge ve gönderim ücreti 180 TL'dir.
Kazanımlar
Eğitim sonunda elde edeceğiniz kişisel ve mesleki gelişim sertifikanız/sertifikalarınız ile iş hayatında kendinizi bir adım öne taşıyabilirsiniz. Bu tür eğitimler destekleyici faaliyetler sınıfında bulunmaktadır. Gelişiminize katkıda bulunarak almaya hak kazandığınız sertifikanızı/sertifikalarınızı CV'nize ekleyerek kullanabilirsiniz. Üniversitemiz tarafından verilen sertifikalar kamu ve özel sektörde geçerlidir.
Eğitim Süreci
- Tüm işlemler online gerçekleşecektir.
- Kendi müsaitliğinize göre sisteme girip eğitim videolarınıza 7/24 erişim sağlayabileceksiniz.
- Eğitim sonunda test usulü sınavınız olacaktır.
- Sınavlar ortalama 20-40 soru arasında olmaktadır.
- Üç defa ücretsiz sınav hakkınız bulunmaktadır.
- Geçme notu 50 puandır.
- 1 ay eğitim süreniz bulunmaktadır.Çoklu katılımlarda eğitim süresi uzamaktadır.
Eğitime Kimler Katılabilir
İlgili bölüm çalışanları/mezunları ve ilgili bölümlerde eğitimini sürdüren öğrenciler sertifikalı eğitim programına başvuruda bulunabilir.
Nasıl Katılırım?
"Eğitime Katıl'' butonuyla kaydınızı tamamlayabilirsiniz. Sistem sizi kayıt işlemleri için yönlendirmektedir. Ödeme işleminizi Banka/Kredi Kartı ile veya Havale/EFT yöntemiyle tamamlayabilirsiniz. Kredi ve Banka Kartı ödeme yaptığınızda kaydınız hemen açılıp giriş bilgilerinin SMS olarak gelecektir. Havele/EFT Ödemelerini ise mesai saatleri içerisinde yapmanız durumunda sisteminiz aynı gün , mesai dışı yapmanız durumunda ise ilk mesai gününde açılıp giriş bilgileriniz SMS olarak size ulaşacaktır.
Başvuru Süreci
•Katılımcılar Dünyanın her yerinden katılabilir.
•Eğitim başlangıç ve bitiş tarih aralığında tüm ders videoları açık olup, eğitimleri istediğiniz gün ve saatte 7/24 izleyebilirsiniz.
•Ödeme işleminiz kredi kartı veya banka hesabından gerçekleştirebilirsiniz.
•Ödeme işlemini banka hesabı ile gerçekleştirmeniz durumunda ad, soyad, eğitim adı ile birlilte dekontunuzu 0543 613 12 00 whatsapp hattımıza iletmeniz gerekmektedir.
•Ödemesi Yapılmayan Başvuru Kabul Edilmeyecektir.
Banka Hesap Bilgilerimiz
Banka Adı : AKBANK T.A.Ş.
Şube Adı : İMES TİCARİ / 00876
Hesap Adı : İSTANBUL GEDİK ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ İŞLETMESİ
Hesap No : 0067465
Kod: 0046
Swift: AKBKTRIS
IBAN : TR29 0004 6008 7688 8000 0674 65
(AÇIKLAMA KISMINA LÜTFEN AD SOYAD VE TELEFON NUMARASI BİLGİNİZİ YAZINIZ.)
İletişim
0850 303 27 80
Whatsapp Danışma Hattımız: Whatsapp
•uzemigunsem@gedik.edu.tr