Bilgi ve Belge Yönetimi Yüksek Lisans Programı

Bilgi ve Belge Yönetimi Yüksek Lisans Programı

Bilgi ve belge yönetimi, bir organizasyonun bilgi ve belgelerinin yönetimi ile ilgili bir alandır. Bu alan, bir organizasyonun bilgi ve belgelerinin toplandığı, saklandığı, korunduğu, araştırıldığı ve dağıtıldığı süreçleri içerir. Bu süreçler, organizasyonun bilgi ve belgelerinin güncel tutulması, uygun bir şekilde saklanması ve kullanılmasını sağlar.


Yüksek lisans programı, bilgi ve belge yönetimi alanında eğitim veren bir programdır. Bu program, öğrencilere bilgi ve belge yönetimi süreçlerini anlamaya ve uygulamaya yönelik temel bilgi ve beceriler kazandırır. Program ayrıca, bilgi ve belge yönetimi için kullanılan teknolojileri ve yazılımını da kapsar. Program, organizasyonların iş süreçlerini iyileştirmeyi hedefleyen bir yöntem olarak bilgi ve belge yönetimine odaklanır ve öğrencilere bu alanda uzmanlaşma imkanı verir.

GEDİKSEM NE YAPIYOR?

e-Devlet ve Üniversite Onaylı Sertifikalar kariyerinizde sizi bir adım öne taşımaktadır. Üniversite Güvencesi İle İhtiyacınız Olan Güncel İçerikler burada!

GEDİKSEM NE YAPIYOR?

Üniversite onaylı ve e-Devlet'te sorgulanabilir sertifikalı eğitimler ile size destek oluyoruz. Resmi ve geçerli sertifikalar ile kariyerinize yön verin!