ISO 10002, müşteri memnuniyeti yönetim sistemi standardıdır. Çanakkale ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Eğitimi ise bu standart doğrultusunda bir eğitim programıdır. Bu eğitim programı, müşteri şikayetleri yönetim sistemleri, müşteri memnuniyeti ölçümleme ve değerlendirme teknikleri, müşteri şikayetlerinin analizi ve raporlanması, müşteri şikayetlerine yanıt verme teknikleri, müşteri şikayetleri süreçlerinin iyileştirilmesi ve müşteri şikayetleri yönetim sistemi dokümantasyonu konularını kapsar. Eğitim programını tamamlayan katılımcılar, müşteri şikayetlerinin etkin bir şekilde yönetimi ve müşteri memnuniyeti düzeylerinin artırılması konularında uzmanlaşmış olurlar.

Bayrama Özel % 20 İndirim

İlginizi Çekebilir

İlginç Konu

Çanakkale IATF 16949 Eğitimi Otomotiv Kalite Yönetim Sistemi Nedir

Bu standardın amacı, otomotiv üreticilerinin tedarik zincirlerinde kalite yönetim sistemlerinin etkin bir şekilde uygulanmasını sağlamaktır.

İlginç Konu

Çanakkale GLP İyi Laboratuvar Uygulamaları Sertifikalı Eğitim Programı Nedir

Çanakkale GLP İyi Laboratuvar Uygulamaları Sertifikalı Eğitim Programı, laboratuvar çalışmalarında kalite kontrol ve kalite güvencesi standartlarının belirlenmesi, uygulanması ve sürdürülmesi konularında eğitim veren bir programdır. Bu eğitim programı, laboratuvar çalışmalarının doğru bir şekilde yapılmasını, sonuçların güvenilirliğinin artırılmasını ve laboratuvar hatalarının minimize edilmesini amaçlamaktadır.

İlginç Konu

Çanakkale İşaret Dili Eğitimi (Temel Eğitim Eğitimi) Nedir

Burdur'da İşaret Dili Eğitimi, işitme engelli bireylerle iletişim kurmak için kullanılan İşaret Dili'nin temel öğretilerinin verildiği bir eğitim programıdır.

İlginç Konu

Çanakkale ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Eğitimi Nedir

ISO 10002, müşteri memnuniyeti yönetim sistemi standardıdır. Çanakkale ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Eğitimi ise bu standart doğrultusunda bir eğitim programıdır. Bu eğitim programı, müşteri şikayetleri yönetim sistemleri, müşteri memnuniyeti ölçümleme ve değerlendirme teknikleri, müşteri şikayetlerinin analizi ve raporlanması, müşteri şikayetlerine yanıt verme teknikleri, müşteri şikayetleri süreçlerinin iyileştirilmesi ve müşteri şikayetleri yönetim sistemi dokümantasyonu konularını kapsar.

İlginç Konu

Çanakkale İş Organizasyonu Sertifikalı Eğitim Programı Nedir

Eğitim programı, işletmelerdeki iş akışlarını daha iyi bir şekilde organize etmek için kullanılan araçları öğretir.

İlginç Konu

Çanakkale Kısa Süreli Çözüm Odaklı Terapi Eğitimi Nedir

Diş Hekimi Sekreterliği eğitimi, diş kliniği veya diş hekimliği merkezlerinde çalışan diş hekimi asistanlarına yönelik bir eğitim programıdır.

İlginç Konu

Çanakkale Objektif Testler / 18 Test Eğitimi Nedir

"Objektif Testler / 18 Test" eğitimi, psikolojik değerlendirme alanında kullanılan standart testlerin kullanımı ve yorumlanması üzerine odaklanan bir eğitim programıdır. Bu eğitimde, katılımcılara farklı amaçlar için kullanılan testlerin özellikleri, testlerin uygulanması, puanlama ve yorumlama teknikleri gibi konular anlatılmaktadır.

İlginç Konu

Çanakkale SEO Eğitimi Nedir

SEO eğitimi, arama motorlarında üst sıralarda yer almak için yapılan web sitesi optimizasyonu işlemlerinin öğretildiği bir eğitim programıdır.

Anasayfa Giriş Yap Kategoriler