Kızılay Çağrı Merkezi Personeli Alımı Hakkında Detaylar?

Türk Kızılayı, çağrı merkezi kadrosunu güçlendirecek yeni takım arkadaşları aramaktadır. Bu pozisyon için aranan nitelikler, başvuru koşulları ve süreci aşağıdaki gibi detaylandırılmıştır:

İşin Tanımı ve Sorumluluklar:

  1. Gelen çağrıların kurumun belirlediği standartlara ve yönergeler doğrultusunda işlenip, yanıtlanması.
  2. Arayanların kişisel bilgilerinin korunmasını sağlayarak, gizlilik politikalarına tam uyum.
  3. Kurumsal ilkeler doğrultusunda, tüm gelen ve giden aramaların profesyonelce yönetilmesi.
  4. Çağrı sahibinin talep ve sorunlarının analiz edilerek etkin çözümler üretilmesi.
  5. Gerektiğinde yapılan şikayet ve geri dönüş çağrıları için, zamanında ve gizlilik kurallarına uygun hareket edilmesi.
  6. Verimli zaman yönetimi ile çağrıların etkili bir şekilde yönetilmesi.
  7. Yöneticiler tarafından belirlenen görevlerin (anketler, geri bildirim çağrıları gibi) başarıyla tamamlanması.
  8. Toplanan bilgilerin doğruluk, işlevsellik ve amaç doğrultusunda değerlendirilmesi.
  9. Elektronik veri toplama araçlarının efektif kullanılması.
  10. Süregelen çalışmalar hakkında yöneticilere düzenli geri bildirimde bulunulması.
  11. Kızılaykart gibi özel projelerdeki güncellemelerin takip edilip uygulanması.
  12. Dil becerilerinin gerektiğinde çeviri hizmetleri için kullanılması.


Başvuru Koşulları:

  • Tercihe göre eski dönemlerde asgari 1 yıl çağrı merkezinde çalışmış
  • Lisans mezunu
  • İleri seviyede Arapça bilen ve etkin şekilde Türkçe konuşabilen
  • Tercihen müşteri hizmetleri alanında tecrübe sahibi
  • Microsoft Office programlarını aktif olarak kullanabilen
  • Etkin dinleme, empati, geri bildirim ve telefonda etkin iletişim becerileri yüksek
  • Veri giriş alanında tecrübe sahibi olan ve formlara veri girişlerini etkin şekilde girebilen
  • Sonuç ve çözüm odaklı olma
  • Kendini ifade etme yeteneği yüksek
  • Eş zamanlı çalıma ve zaman yönetimi konusunda tecrübe sahibi
  • Sabırlı ve gelişime açık olma
  • İnisiyatif ve sorumluluk sahibi
  • Analitik düşünme beceri sahibi yüksek olma
  • İşin takibini ve sonuçlandırılma konusunda başarılı
  • Askerlik hizmetini tamamlamış. (Erkek adaylar için)
  • Stres yönetimi konusunda becerikli ve başarılı olma
  • Takım çalışmasına yatkın olma

 

⭐⭐⭐

Çağrı Merkezi Personeli Eğitimi Sertifika Programını alarak eğitim sonunda size verilen üniversite onaylı ve e-Devlet üzerinden aktarılan sertifikanızı CV'nize ekleyerek işe alım sürecinde avantajlı konuma gelebileceksiniz.

Sertifika Programı, Kızılay'ın başvuru aşamasında alım yapacağı personellerden talep ettiği şartları içermekte olup, programı bitrdiğinizde meslek hakkında detaylı bilgi sahibi olabileceksiniz.

Çağrı Merkezi Personeli Eğitimi Sertifika Programı Hakkında Detaylı Bilgi ve Kayıt İşlemleri İçin Tıklayınız.

GEDİKSEM NE YAPIYOR?

e-Devlet ve Üniversite Onaylı Sertifikalar kariyerinizde sizi bir adım öne taşımaktadır. Üniversite Güvencesi İle İhtiyacınız Olan Güncel İçerikler burada!

GEDİKSEM NE YAPIYOR?

Üniversite onaylı ve e-Devlet'te sorgulanabilir sertifikalı eğitimler ile size destek oluyoruz. Resmi ve geçerli sertifikalar ile kariyerinize yön verin!