Aile Danışmanlığı Merkezi Açma Mevzuatı Eğitimi Sertifika Programı (CANLI)
Mevcut Seçenekler
Aile Danışmanlığı Merkezi Açma Mevzuatı Eğitimi
Eğitimin Tanıtımı
Aile danışmanlığı merkezlerinin açılış usul ve esasları ile ilgili yasal konuların ele alındığı eğitim içeriği; bir aile danışmanlığı merkezinin kuruluşu, fiziki özellikleri, faaliyet alanları, personel rejimi, çalışma esasları ila denetim ve inceleme süreçlerini kapsamaktadır. Bununla birlikte veri sorumlusu olarak aile danışmanlığı merkezlerinin Kişisel Verileri Koruma Kanunu kapsamındaki yükümlülükleri, aydınlatma zorunluluğu ve VERBİS (Veri Sorumluları Sicil Bilgi Sistemi) ile ilgili temel bilgi ve beceriler üzerinde durulmaktadır.
Eğitim Amacı:
Eğitimin amacı; katılımcıların bir kurum olarak Aile Danışmanlı Merkezlerinin kuruluşunda izlenmesi gereken süreçler de dahil olmak üzere merkezin işleyişine ve sürdürülebilirliğe devam etmesi için uyulması gereken yasal zorunluluklarla ilgili temel bilgi ve becerileri edinmesini sağlamaktır.
Eğitim İçeriği
Gerçek Kişiler ve Özel Hukuk Tüzel Kişileri İle Kamu Kurum Ve Kuruluşlarınca Açılacak Aile Danışma Merkezleri Yönetmeliği
- Amaç, Kapsam Dayanak ve Tanımlar
- Merkezin Açılışı, Devir, Nakil, Personel Değişikliği, Denetim ve İnceleme Ekibi
- Merkez Çalışanları, Çalışanların Eğitimi, Nitelikleri, Görev, Yetki ve Sorumlulukları
- Merkezin Fiziki Özellikleri, Çalışma Saatleri, Dış Tabela ve Tanıtımı
- Sunulacak Hizmetler, Ücret Tespiti
- Diğer Hususlar, Denetim ve Kapatma
- Çeşitli ve Son Hükümler
KVKK Bağlamında Aydınlatma Yükümlülüğü
- Örnek Aydınlatma Metni İncelemesi
- VERBİS Kayıt Süreci
29 Nisan günü 20.00/23.00 saatleri arasında gerçekleşecektir. Canlı katılamadığınız dersin tekrarını bir gün sonra sistem üzerinden izleme imkanı bulunmaktadır.
Örnek Sertifika ;
Örneği verilen belgede ''Örnek'' olarak bildirilen eğitim başlığı programlara göre değişiklik göstermektedir.
Eğitim Sonunda ; İstanbul Gedik Üniversitesi Sürekli Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi Onaylı ve Rektör İmzalı Sertifika Sahibi Olacaksınız. Belgeler Tarafınıza eğitiminizi tamamladıktan sonra 5 iş günü içerisinde e-Devlet üzerinden gönderilecektir. Fiziki kargo istemeniz ek ödeme yapmanız gerekmektedir.
Fiziki kargo tercihi yapan, kargo gönderimi sağlanan ve buna rağmen teslim almayan ve sertifikası merkezimize dönen adayların yeniden kargo gönderimi yapılması için 500 ₺ ek ödeme yapması gerekmektedir. Size gönderilen kargoları lütfen teslim alınız. Teslim alınmaması ve yeniden kargolanması için ek ödeme yapılmaması durumunda adayın belgesi 1 ay (30 gün) içerisinde imha edilecektir.
Türkçe Sertifika Örneği;
İngilizce Sertifika Örneği;
Kazanımlar
Eğitim sonunda elde edeceğiniz kişisel ve mesleki gelişim sertifikanız/sertifikalarınız ile iş hayatında kendinizi bir adım öne taşıyabilirsiniz. Bu tür eğitimler destekleyici faaliyetler sınıfında bulunmaktadır. Gelişiminize katkıda bulunarak almaya hak kazandığınız sertifikanız/sertifikalarınızı CV'nize ekleyerek kullanabilirsiniz.
Eğitime Kimler Katılabilir
İlgili bölüm çalışanları/mezunları ve ilgili bölümlerde eğitimini sürdüren öğrenciler sertifikalı eğitim programına başvuruda bulunabilir.
Nasıl Katılırım?
"Eğitime Katıl'' butonuyla kaydınızı tamamlayabilirsiniz. Sistem sizi kayıt işlemleri için yönlendirmektedir. Ödeme işleminizi Banka/Kredi Kartı ile veya Havale/EFT yöntemiyle tamamlayabilirsiniz. Kredi ve Banka Kartı ödeme yaptığınızda kaydınız hemen açılıp giriş bilgilerinin SMS olarak gelecektir. Havele/EFT Ödemelerini ise mesai saatleri içerisinde yapmanız durumunda sisteminiz aynı gün, mesai dışı yapmanız durumunda ise ilk mesai gününde açılıp giriş bilgileriniz SMS olarak size ulaşacaktır.
Başvuru Süreci
- Katılımcılar Dünyanın her yerinden katılabilir.
- Eğitim başlangıç ve bitiş tarihi aralığında tüm ders videoları açık olup, eğitimleri istediğiniz gün ve saatte 7/24 izleyebilirsiniz.
- Ödeme işleminiz kredi kartı veya banka hesabından gerçekleştirebilirsiniz.
- Ödeme işlemini banka hesabı ile gerçekleştirmeniz durumunda ad, soyad, eğitim adı ile birlilte dekontunuzu 0543 613 12 00 whatsapp hattımıza iletmeniz gerekmektedir.
- Ödemesi Yapılmayan Başvuru Kabul Edilmeyecektir.
- Kayıt olan öğrencilere açılan sistemler 2 ay sonra kapatılacaktır.
Banka Hesap Bilgilerimiz
Banka Adı : AKBANK T.A.Ş.
Şube Adı : İMES TİCARİ / 00876
Hesap Adı : İSTANBUL GEDİK ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ İŞLETMESİ
Hesap No : 0067465
Kod : 0046
Swift : AKBKTRIS
IBAN : TR29 0004 6008 7688 8000 0674 65
(AÇIKLAMA KISMINA LÜTFEN AD SOYAD VE TELEFON NUMARASI BİLGİNİZİ YAZINIZ.)