HIZLI İŞLEM

Alacağınız tüm belgeler rektör imzalı olarak adresinize gelecek ve e-Devlet'te sorgulanabilir olacaktır.

MENÜ
Eğitim Sepetim {{sepetim.length}} 0
Sepetiniz (Toplam {{sepetim.length}} Ürün)
{{sepet.urun_adi}}
{{sepet.urun_toplam_fiyati}} ₺ {{sepet.urun_toplam_piyasa_fiyati}} ₺
{{sepet.urun_sayisi}} Adet
İntihal ve İntihalden Kaçınma Stratejileri

İntihal ve İntihalden Kaçınma Stratejileri Eğitimi

 

İntihal ve İntihalden Kaçınma Stratejileri

Yayın, bilimde kendini ifade etmenin bir yoludur. Bilim yayın demektir. “Yayınla ya da yok ol” görüşü esastır. Araştırmacı temel ilkelere, kurallara dikkat etmezse yayınladığı halde yok olur. Araştırmacılar belli bir yayın etiği çerçevesinde araştırmasını tamamlayıp yayınını meydana getirmelidirler. Ahlak, dürüstlük ve açıklık ilkelerine uygunluk; bilimsel dürüstlük ve yayın etiği açısından çok önemlidir. Eğer yazdıklarınız sizin fikirleriniz, düşünceleriniz, özgün araştırma sonuçlarınız veya tüm toplum tarafından bilinen genel bilgiler değil ise; bir başka kaynakta okuduğunuz, duyduğunuz gördüğünüz herhangi bir şey ise, bu kaynağı yazınızda uygun atıf kurallarına göre belirtmek zorundasınızdır. İntihal sorunu da bilimsel yayınlarda sıklıkla ortaya çıkan bir sorundur. İntihal; aşırma, yani başkalarının çalışmalarını kendisininmiş gibi göstererek atıf yapmadan bilimsel yayınında kullanma işidir. Bilimde ilerleyebilmek ve üretimin sağlanması ise dürüstlük ve güvene dayalı olmasına rağmen bilimsel yayınlarda etik yanıltmalar her ülkede görülmektedir. Bu sunumumuzda intihal ve intihalden kaçınma stratejileri üzerinde durulacaktır. Sunumumuzun içeri ise şu ana başlıklardan oluşmaktadır:

  • Bilimsel Yöntemde Etik Anlayışı
  • İntihal
  • İntihalin Nedenleri
  • İntihal ve İnternet
  • İntihalle Mücadele ve Çözüm Önerileri
  • İntihale Karşı Yaptırımların Belirlenmesi

17 uzaktan eğitim saati sürecektir.

Örnek Sertifika ; 


Örneği verilen belgede ''Örnek'' olarak bildirilen eğitim başlığı programlara göre değişiklik göstermektedir.
Eğitim Sonunda ; İstanbul Gedik Üniversitesi Sürekli Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi Onaylı ve Rektör İmzalı Sertifika Sahibi Olacaksınız. Belgeler Tarafınıza eğitiminizi tamamladıktan sonra 5 iş günü içerisinde e-Devlet üzerinden gönderilecektir.  Fiziki kargo istemeniz durumunda belge ve gönderim ücreti 180 TL'dir.

 

Kazanımlar

Eğitim sonunda elde edeceğiniz kişisel ve mesleki gelişim sertifikanız/sertifikalarınız ile iş hayatında kendinizi bir adım öne taşıyabilirsiniz. Bu tür eğitimler destekleyici faaliyetler sınıfında bulunmaktadır. Gelişiminize katkıda bulunarak almaya hak kazandığınız sertifikanızı/sertifikalarınızı CV'nize ekleyerek kullanabilirsiniz. Üniversitemiz tarafından verilen sertifikalar kamu ve özel sektörde geçerlidir.

Eğitim Süreci

  • Tüm işlemler online gerçekleşecektir.
  • Kendi müsaitliğinize göre sisteme girip eğitim videolarınıza 7/24 erişim sağlayabileceksiniz.
  • Eğitim sonunda test usulü sınavınız olacaktır.
  • Sınavlar ortalama 20-40 soru arasında olmaktadır.
  • Üç defa ücretsiz sınav hakkınız bulunmaktadır.
  • Geçme notu 50 puandır.
  • 1 ay eğitim süreniz bulunmaktadır.Çoklu katılımlarda eğitim süresi uzamaktadır.

Eğitime Kimler Katılabilir

İlgili bölüm çalışanları/mezunları ve ilgili bölümlerde eğitimini sürdüren öğrenciler sertifikalı eğitim programına başvuruda bulunabilir.

Nasıl Katılırım?

"Eğitime Katıl'' butonuyla kaydınızı tamamlayabilirsiniz. Sistem sizi kayıt işlemleri için yönlendirmektedir. Ödeme işleminizi Banka/Kredi Kartı ile veya Havale/EFT yöntemiyle tamamlayabilirsiniz. Kredi ve Banka Kartı ödeme yaptığınızda kaydınız hemen açılıp giriş bilgilerinin SMS olarak gelecektir. Havele/EFT Ödemelerini ise mesai saatleri içerisinde yapmanız durumunda sisteminiz aynı gün , mesai dışı yapmanız durumunda ise ilk mesai gününde açılıp giriş bilgileriniz SMS olarak size ulaşacaktır.

Başvuru Süreci

•Katılımcılar Dünyanın her yerinden katılabilir.
•Eğitim başlangıç ve bitiş tarih aralığında tüm ders videoları açık olup, eğitimleri istediğiniz gün ve saatte 7/24 izleyebilirsiniz.
•Ödeme işleminiz kredi kartı veya banka hesabından gerçekleştirebilirsiniz.
•Ödeme işlemini banka hesabı ile gerçekleştirmeniz durumunda ad, soyad, eğitim adı ile birlilte dekontunuzu 0543 613 12 00 whatsapp hattımıza iletmeniz gerekmektedir.
•Ödemesi Yapılmayan Başvuru Kabul Edilmeyecektir.
Banka Hesap Bilgilerimiz
Banka Adı  : AKBANK T.A.Ş.
Şube Adı    : İMES TİCARİ / 0876
Hesap Adı  : İSTANBUL GEDİK ÜNİVERSİTESİ
Hesap No   : 0047374
IBAN           : TR62 0004 6008 7688 8000 0473 74
(AÇIKLAMA KISMINA LÜTFEN AD SOYAD VE TELEFON NUMARASI BİLGİNİZİ YAZINIZ.)

İletişim

0850 303 27 80
Whatsapp Danışma Hattımız: Whatsapp
uzemigunsem@gedik.edu.tr

Yorumlar (0)

Henüz yorum yapan veya soru soran kimse yok.