HIZLI İŞLEM

Alacağınız tüm belgeler rektör imzalı olarak adresinize gelecek ve e-Devlet'te sorgulanabilir olacaktır.

MENÜ
Eğitim Sepetim {{sepetim.length}} 0
Sepetiniz (Toplam {{sepetim.length}} Ürün)
{{sepet.urun_adi}}
{{sepet.urun_toplam_fiyati}} ₺ {{sepet.urun_toplam_piyasa_fiyati}} ₺
{{sepet.urun_sayisi}} Adet

ISO 17025 Laboratuvar Akreditasyonu Sertifikası

Yıldız Puanı
4.85
(55)
Fiyatı
%13 İNDİRİM 1600 ₺ 1850 ₺
KALAN 1 Kontenjan
ÖN KAYIT OLUŞTUR ÖN KAYIT OLUŞTUR
TS EN ISO 17025 belgesi standardı genel olarak; Laboratuvar Kalite Yönetim Sistemi + Laboratuvar Teknik Şartları kapsayan bir standarttır.

ISO 17025 Laboratuvar Akreditasyonu Sertifikası

 

17025 LABORATUVAR AKREDİTASYONU EĞİTİMİ 

TS EN ISO 17025 belgesi standardı genel olarak; Laboratuvar Kalite Yönetim Sistemi + Laboratuvar Teknik Şartları kapsayan bir standarttır.

Yönetim sistemlerinin kullanımındaki gelişmeler büyük kuruluşların parçasını oluşturan ve ya başka hizmetlerde sunan laboratuvarların genel olarak hem ISO 9001 belgesine hem de bu ISO 17025 belgesi standardına uygun olduğu bilinen bir kalite yönetim sistemine göre çalışmalarının sağlanmasına olan ihtiyacı artırmıştır. Bu nedenle, laboratuvarın yönetim sistemi kapsamına giren deney ve kalibrasyon hizmetlerinin kapsamıyla ilgili ISO 9001 belgesinin bütün şartlarının birleştirilmesine özen gösterilmiştir.

16 uzaktan eğitim saati sürecektir.

Eğitimin Amacı


-ISO/IEC 17025 Standardının Tarihçesi
-Neden Revizyon Yapıldı?
-ISO/IEC 17025:2017 standardı
-Temel Değişiklikler
-2017 ile 2005'in Genel Karşılaştırması
-Standardın Yapısı
1 Kapsam
2 Atıf yapılan standart ve/veya dokümanlar

3 Terimler ve tarifler
3.1 Tarafsızlık
3.2 Şikayet
3.3 Laboratuvarlar Arası Karılaştırma
3.4 Laboratuvar İçi Karşılaştırma
3.5 Yeterlilik Deneyi
3.6 Laboratuvar
3.7 Karar Kuralı
3.8 Doğrulama (Verifikasyon)
3.9 Geçerli Kılma (Validasyon)
4 Genel gereksinimler
4.1 Tarafsızlık
4.2 Gizlilik
5 Yapısal gereksinimler
6 Kaynak gereksinimleri
6.1 Genel
6.2 Personel
6.3 Tesisler ve Çevresel Koşullar
6.3 Tesisler ve Çevre Şartları 5.3 Yerleşim ve Çevre Şartları
6.4 Donanım
6.5 Metrolojik İzlenebilirlik
6.6 Dışardan Tedarik Edilen Ürün ve Hizmetler
7 Proses Gereksinimleri
7.1 Taleplerin, Tekliflerin ve Sözleşmelerin Gözden Geçirilmesi
7.2 Metotların Seçimi, Validasyonu ve Verifikasyonu
7.3 Numune Alma
7.4 Deney veya Kalibrasyon Malzemelerine Uygulanan İşlemler
7.5 Teknik Kayıtlar
7.6 Ölçüm Belirsizliğinin Değerlendirilmesi
7.7. Sonuçların Geçerliliğinin Güvencesi
7.8 Sonuçların Raporlanması
7.9 Şikâyetler
7.10 Uygun olmayan İş
7.11 Verilerin kontrolü ve Bilgi Yönetimi
8 Yönetim Sistemi Gereksinimleri
8.1 Seçenekler
8.2 Yönetim Sistemi Dokümantasyonu (Seçenek A)
8.3 Yönetim Sistemi Dokümanlarının Kontrolü (Seçenek A)
8.4 Kayıtların Kontrolü (Seçenek A)
8.5 Risk ve Fırsatlara Yönelik Faaliyetler (Seçenek A)
8.6 İyileştirme (Seçenek A)
8.7 Düzeltici Faaliyetler (Seçenek A)
8.8 İç Tetkik (Seçenek A)
8.9 Yönetimin Gözden Geçirmesi (Seçenek A)
 

Örnek Sertifika ; 


Örneği verilen belgede ''Örnek'' olarak bildirilen eğitim başlığı programlara göre değişiklik göstermektedir.
Eğitim Sonunda ; İstanbul Gedik Üniversitesi Sürekli Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi Onaylı ve Rektör İmzalı Sertifika Sahibi Olacaksınız. Belgeler Tarafınıza eğitiminizi tamamladıktan sonra 5 iş günü içerisinde e-Devlet üzerinden gönderilecektir.  Fiziki kargo istemeniz durumunda belge ve gönderim ücreti 180 TL'dir.

 

Kazanımlar

Eğitim sonunda elde edeceğiniz kişisel ve mesleki gelişim sertifikanız/sertifikalarınız ile iş hayatında kendinizi bir adım öne taşıyabilirsiniz. Bu tür eğitimler destekleyici faaliyetler sınıfında bulunmaktadır. Gelişiminize katkıda bulunarak almaya hak kazandığınız sertifikanızı/sertifikalarınızı CV'nize ekleyerek kullanabilirsiniz. Üniversitemiz tarafından verilen sertifikalar kamu ve özel sektörde geçerlidir.

Eğitim Süreci

  • Tüm işlemler online gerçekleşecektir.
  • Kendi müsaitliğinize göre sisteme girip eğitim videolarınıza 7/24 erişim sağlayabileceksiniz.
  • Eğitim sonunda test usulü sınavınız olacaktır.
  • Sınavlar ortalama 20-40 soru arasında olmaktadır.
  • Üç defa ücretsiz sınav hakkınız bulunmaktadır.
  • Geçme notu 50 puandır.
  • 1 ay eğitim süreniz bulunmaktadır.Çoklu katılımlarda eğitim süresi uzamaktadır.

Eğitime Kimler Katılabilir

İlgili bölüm çalışanları/mezunları ve ilgili bölümlerde eğitimini sürdüren öğrenciler sertifikalı eğitim programına başvuruda bulunabilir.

Nasıl Katılırım?

"Eğitime Katıl'' butonuyla kaydınızı tamamlayabilirsiniz. Sistem sizi kayıt işlemleri için yönlendirmektedir. Ödeme işleminizi Banka/Kredi Kartı ile veya Havale/EFT yöntemiyle tamamlayabilirsiniz. Kredi ve Banka Kartı ödeme yaptığınızda kaydınız hemen açılıp giriş bilgilerinin SMS olarak gelecektir. Havele/EFT Ödemelerini ise mesai saatleri içerisinde yapmanız durumunda sisteminiz aynı gün , mesai dışı yapmanız durumunda ise ilk mesai gününde açılıp giriş bilgileriniz SMS olarak size ulaşacaktır.

Başvuru Süreci

•Katılımcılar Dünyanın her yerinden katılabilir.
•Eğitim başlangıç ve bitiş tarih aralığında tüm ders videoları açık olup, eğitimleri istediğiniz gün ve saatte 7/24 izleyebilirsiniz.
•Ödeme işleminiz kredi kartı veya banka hesabından gerçekleştirebilirsiniz.
•Ödeme işlemini banka hesabı ile gerçekleştirmeniz durumunda ad, soyad, eğitim adı ile birlilte dekontunuzu 0543 613 12 00 whatsapp hattımıza iletmeniz gerekmektedir.
•Ödemesi Yapılmayan Başvuru Kabul Edilmeyecektir.
Banka Hesap Bilgilerimiz
Banka Adı  : AKBANK T.A.Ş.
Şube Adı    : İMES TİCARİ / 00876
Hesap Adı  : İSTANBUL GEDİK ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ İŞLETMESİ
Hesap No   : 0067465
Kod: 0046
Swift: AKBKTRIS
IBAN           : TR29 0004 6008 7688 8000 0674 65
(AÇIKLAMA KISMINA LÜTFEN AD SOYAD VE TELEFON NUMARASI BİLGİNİZİ YAZINIZ.)

İletişim

0850 303 27 80
Whatsapp Danışma Hattımız: Whatsapp
uzemigunsem@gedik.edu.tr

Yorumlar (1)
Ha*****   Te*****

Merhaba, E-devlette görünüyor mu ?

Üniversite Onaylı Sertifikalı Eğitimler

Merhabalar, evet