Site ve Apartman Yöneticisi Sertifika Programı
Site ve Apartman Yöneticisi Sertifika Programı
EĞİTİMİN AMACI:
Son yıllarda apartman ve site gibi toplu yaşam yerleşimlerinin artması, bu alanların daha profesyonel olarak yönetilmesini ihtiyaç haline getirmiştir. Kurs ile katılımcıların;
Temel hukuk kavramlarını anlama ve yerinde kullanmaları
Site ve apartman yönetimi ile ilgili mevzuatı öğrenme ve değişiklikleri takip etmeleri,
Belediye imar planlarını anlama ve değişiklikleri takip etmeleri,
Toplumsal düzeni sağlayan kurallara ve kişilik haklarına uygun davranmaları,
Kendini doğru ifade etmeleri,
Etkin dinleyici olmaları
İkna edici iletişim kurmaları hedeflenmektedir.
KONU BAŞLIKLARI
Gayrimenkul, Bina, Site Ve Toplu Yapı Yöneticiliği
Gayrimenkul Yönetimi Ve Yönetici Kavramları
Apartman, Bina, Site Ve Toplu Yapı Yöneticiliği
Ana gayrimenkulün Kat İrtifakının Yönetimi Ve Yönetimin İşlevleri
Kat Mülkiyeti Yönetimi
Ana Gayrimenkulün Yönetimi
Yönetim Planı
İşletme Projesi
Ortak Yerler
Kat Maliklerinin Borçları Ve Ana gayrimenkulün Bakımı, Korunması Ve Zarardan Sorumluluk
Komşu Hakları
Komşuların Uyması Gereken Konular
Kapıcılık (Apartman Ve Site Görevlisi) Hizmetleri
Hukuksal Gereklilikler ve Mevzuat Hakkında Bilgiler
İletişim Becerileri
KİMLER KATILABİLİR:
Apartman, site ve bina yönetimi alanında kendilerine yön vermek isteyenler
Profesyonel yönetici müdür, muhasebe, saha çalışanı, teknik personel ve benzeri pozisyonlarda kendilerini geliştirmek isteyenler
Apartman, site, bina yönetimi sektöründe yer almak isteyen muhasebe sorumluları, bina yöneticisi ve adayları
Apartman, site ve bina yönetimlerinde çalışan yada bu alanda kendiniyetiştirmek isteyen tüm profesyoneller
Apartman, site ve bina yönetim tesis yönetim, şirketleri ve çalışanları
Emlak, sigortacılık ve danışmanlık hizmetleri çalışanları
Apartman, site ve bina projelerinde satış sonrası hizmetleri veren personelleri
Apartman, site ve bina yönetim kurulu üyeleri, yöneticiler, denetçiler ve kat malikleri
72 uzaktan eğitim saati sürecektir.
Örnek Sertifika ;
Örneği verilen belgede ''Örnek'' olarak bildirilen eğitim başlığı programlara göre değişiklik göstermektedir.
Eğitim Sonunda ; İstanbul Gedik Üniversitesi Sürekli Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi Onaylı ve Rektör İmzalı Sertifika Sahibi Olacaksınız. Belgeler Tarafınıza eğitiminizi tamamladıktan sonra 5 iş günü içerisinde e-Devlet üzerinden gönderilecektir. Fiziki kargo istemeniz durumunda belge ve gönderim ücreti 180 TL'dir.
Kazanımlar
Eğitim sonunda elde edeceğiniz kişisel ve mesleki gelişim sertifikanız/sertifikalarınız ile iş hayatında kendinizi bir adım öne taşıyabilirsiniz. Bu tür eğitimler destekleyici faaliyetler sınıfında bulunmaktadır. Gelişiminize katkıda bulunarak almaya hak kazandığınız sertifikanızı/sertifikalarınızı CV'nize ekleyerek kullanabilirsiniz. Üniversitemiz tarafından verilen sertifikalar kamu ve özel sektörde geçerlidir.
Eğitim Süreci
- Tüm işlemler online gerçekleşecektir.
- Kendi müsaitliğinize göre sisteme girip eğitim videolarınıza 7/24 erişim sağlayabileceksiniz.
- Eğitim sonunda test usulü sınavınız olacaktır.
- Sınavlar ortalama 20-40 soru arasında olmaktadır.
- Üç defa ücretsiz sınav hakkınız bulunmaktadır.
- Geçme notu 50 puandır.
- 1 ay eğitim süreniz bulunmaktadır.Çoklu katılımlarda eğitim süresi uzamaktadır.
Eğitime Kimler Katılabilir
İlgili bölüm çalışanları/mezunları ve ilgili bölümlerde eğitimini sürdüren öğrenciler sertifikalı eğitim programına başvuruda bulunabilir.
Nasıl Katılırım?
"Eğitime Katıl'' butonuyla kaydınızı tamamlayabilirsiniz. Sistem sizi kayıt işlemleri için yönlendirmektedir. Ödeme işleminizi Banka/Kredi Kartı ile veya Havale/EFT yöntemiyle tamamlayabilirsiniz. Kredi ve Banka Kartı ödeme yaptığınızda kaydınız hemen açılıp giriş bilgilerinin SMS olarak gelecektir. Havele/EFT Ödemelerini ise mesai saatleri içerisinde yapmanız durumunda sisteminiz aynı gün , mesai dışı yapmanız durumunda ise ilk mesai gününde açılıp giriş bilgileriniz SMS olarak size ulaşacaktır.
Başvuru Süreci
•Katılımcılar Dünyanın her yerinden katılabilir.
•Eğitim başlangıç ve bitiş tarih aralığında tüm ders videoları açık olup, eğitimleri istediğiniz gün ve saatte 7/24 izleyebilirsiniz.
•Ödeme işleminiz kredi kartı veya banka hesabından gerçekleştirebilirsiniz.
•Ödeme işlemini banka hesabı ile gerçekleştirmeniz durumunda ad, soyad, eğitim adı ile birlilte dekontunuzu 0543 613 12 00 whatsapp hattımıza iletmeniz gerekmektedir.
•Ödemesi Yapılmayan Başvuru Kabul Edilmeyecektir.
Banka Hesap Bilgilerimiz
Banka Adı : AKBANK T.A.Ş.
Şube Adı : İMES TİCARİ / 00876
Hesap Adı : İSTANBUL GEDİK ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ İŞLETMESİ
Hesap No : 0067465
Kod: 0046
Swift: AKBKTRIS
IBAN : TR29 0004 6008 7688 8000 0674 65
(AÇIKLAMA KISMINA LÜTFEN AD SOYAD VE TELEFON NUMARASI BİLGİNİZİ YAZINIZ.)
İletişim
0850 303 27 80
Whatsapp Danışma Hattımız: Whatsapp
•uzemigunsem@gedik.edu.tr