Pazarlama Bölümü Nedir

Pazarlama Bölümü


Pazarlama, bir ürün veya hizmetin tüketicilere satılmasına yönelik olarak, ürün ve hizmetlerin tanıtımı, pazarlama stratejilerinin oluşturulması, pazarlama araçlarının kullanılması ve tüketici davranışlarının anlaşılması gibi konuları içeren bir alandır.

Pazarlama üniversite bölümü, öğrencileri pazarlama konularında bilgi sahibi yapmayı amaçlar. Bu bölümlerde öğrenciler, pazarlama stratejileri, reklam, satış, satış sonrası hizmetler, tüketici davranışları, pazar araştırmaları gibi konuları öğrenebilirler. Ayrıca, öğrenciler bilgi teknolojisi, finans ve işletme gibi ilgili alanlarda da eğitim alarak pazarlama konularını daha da derinleştirebilirler.

Pazarlama üniversite bölümünde eğitim alan öğrenciler, pazarlamayla ilgili her türlü işletme veya organizasyonda çalışabilecekler gibi, ayrıca kendi pazarlama şirketlerini de kurabileceklerdir. Pazarlama alanında çalışanlar, pazarlama yöneticisi, reklam yöneticisi, satış yöneticisi, pazarlama araştırma yöneticisi gibi pozisyonlarda çalışabilirler.

Ayrıca Bakınız - Pazarlama Yönetimi Sertifikalı Eğitim Paketi


GEDİKSEM NE YAPIYOR?

e-Devlet ve Üniversite Onaylı Sertifikalar kariyerinizde sizi bir adım öne taşımaktadır. Üniversite Güvencesi İle İhtiyacınız Olan Güncel İçerikler burada!

GEDİKSEM NE YAPIYOR?

Üniversite onaylı ve e-Devlet'te sorgulanabilir sertifikalı eğitimler ile size destek oluyoruz. Resmi ve geçerli sertifikalar ile kariyerinize yön verin!