Çeşitli alanlarda uzmanlık kazanabileceğiniz sertifika programlarımızı keşfedin ve kariyerinize yeni bir yön verin.
Farklı konularda bilgi sahibi olabileceğiniz ücretsiz seminerlerimize katılarak kendinizi geliştirin ve yeni perspektifler kazanın.
Bingöl ISO Turizm Kalite Yönetim Sistemi Eğitimi Nedir
Bingöl ISO Turizm Kalite Yönetim Sistemi Eğitimi, turizm sektöründe hizmet kalitesini artırmak isteyen kuruluşlar için tasarlanmış bir eğitim programıdır. Bu program, ISO 9001 standardına dayalı olarak hazırlanmış ISO 18295-1:2017 Turizm Hizmetleri İçin Müşteri İlişkileri Yönetim Sistemi gerekliliklerini anlamak isteyen turizm işletmeleri, oteller, restoranlar, seyahat acenteleri ve diğer turizm hizmetleri sunan işletmeler için önemlidir.
Programda, ISO 18295-1:2017 standardının tanımı, gereklilikleri, turizm hizmetleri için müşteri ilişkileri yönetim sistemi oluşturulması, uygulanması, takibi, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve sertifikasyonu gibi konular ele alınır. Eğitim, turizm işletmelerinin müşteri memnuniyetini artırmak için gereken tüm süreçleri kapsar ve kursiyerler, ISO 18295-1:2017 standardının gerekliliklerini ve uygulanmasını anlama ve uygulama becerileri kazanırlar.
Bingöl ISO Turizm Kalite Yönetim Sistemi Eğitimi, turizm sektöründe hizmet kalitesini artırmak isteyen turizm işletmelerinde çalışan yöneticiler, turizm hizmetleri sunan işletmelerin kalite yöneticileri, seyahat acenteleri ve tur operatörleri gibi turizm sektöründe çalışanlar için önemlidir. Bu eğitim programını tamamlayanlar, turizm işletmelerinde müşteri memnuniyeti ve hizmet kalitesini artırmak için gerekli olan turizm hizmetleri için müşteri ilişkileri yönetim sistemi oluşturabilirler ve turizm işletmelerinin hizmet kalitesini artırmak için stratejiler geliştirebilirler. Ayrıca, turizm işletmelerinin müşteri memnuniyetini ölçmek için gerekli olan araçları ve yöntemleri kullanarak, turizm işletmelerinin hizmet kalitesini sürekli olarak iyileştirebilirler.